Nagyon megy a hazai energiaital az indiai piacon
Sikeres a Hell energiaital az indiai fogyasztók körében, írja a Store Insider nyomán az origo.
Mintegy 80 százalékkal növelte eladásait a Hell Energy energiaital Indiában 2018-hoz képest, ráadásul az elkövetkezendő 18 hónapban még több szupermarketben lesz elérhető.
Unnikannan Gangadharan, az energiaital indiai értékesítési igazgatója szerint a siker titka a széles elérésnek köszönhető, valamint annak, hogy az ital megfizethető áron kerül a boltokba. A cikk szerint a sikerhez az is kell, hogy energiaital létére az egészségtudatosságot hangsúlyozza, elvégre nem tartalmaz tartósítószert, viszont B2, B3, B5, B6 és B12 vitaminokat igen.
A Hellt elsősorban a 18-24 éves korosztály veszi Indiában, akik könnyen ki tudják fizetni a 45 rúpiás (190 forint) árát.
Ráadásul a szakértők az indiai energiaitalpiac 9,22 százalékos százalékos növekedésére számítanak 2024-ig, ami újabb lökést adhat a magyar terméknek. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Az AB InBev és a 1st Phorm közösen fejleszt új energiaital-márkát
Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) a sporttáplálkozással és étrend-kiegészítőkkel foglalkozó…
Tovább olvasom >Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >