Nagyon megy a hazai energiaital az indiai piacon
Sikeres a Hell energiaital az indiai fogyasztók körében, írja a Store Insider nyomán az origo.
Mintegy 80 százalékkal növelte eladásait a Hell Energy energiaital Indiában 2018-hoz képest, ráadásul az elkövetkezendő 18 hónapban még több szupermarketben lesz elérhető.
Unnikannan Gangadharan, az energiaital indiai értékesítési igazgatója szerint a siker titka a széles elérésnek köszönhető, valamint annak, hogy az ital megfizethető áron kerül a boltokba. A cikk szerint a sikerhez az is kell, hogy energiaital létére az egészségtudatosságot hangsúlyozza, elvégre nem tartalmaz tartósítószert, viszont B2, B3, B5, B6 és B12 vitaminokat igen.
A Hellt elsősorban a 18-24 éves korosztály veszi Indiában, akik könnyen ki tudják fizetni a 45 rúpiás (190 forint) árát.
Ráadásul a szakértők az indiai energiaitalpiac 9,22 százalékos százalékos növekedésére számítanak 2024-ig, ami újabb lökést adhat a magyar terméknek. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
E-cigaretta, kávé, energiaital – mit “szólnak” a fogaink?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >HELL NEW GEN
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Monster Lando Norris
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >SAP: Nagy ugrás a PwC vállalati erőforrás-tervezésében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Adidas bevétele 3 százalékkal nőtt a harmadik negyedévben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

