Nagyon bizakodnak az amerikai fogyasztók
Látványos javulást mutat a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban: áprilisban a Conference Board bizalmi indexe 57,9-re emelkedett a márciusi 52,3 pontról. A piac mérsékeltebb emelkedést várt, az elemzői konszenzus 53,5 pont volt.
A Conference Board 57,9 pontos értéke egyúttal 2008 szeptembere óta a legmagasabb adat. A jelenlegi helyzet megítélést tükröző alindex 25.2 pontról 28.6 pontra emelkedett, míg a kilátásokra vonatkozó index 70.4 pontról 77.4 pontra javult.
Lynn Franco, a Conference Board kutatásvezetője a felmérés eredményeivel kapcsolatban elmondta, hogy a mutató fenntartható javulásának fontos feltétele a munkaerőpiaci feltételek javulása – közli a portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az OECD-ben 4,2 százalékra lassult az éves infláció márciusban
A Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) tagországaiban a fogyasztói…
Tovább olvasom >Új környezetvédelmi bírságok: a cégeknek mostantól mélyebben a zsebükbe kell nyúlniuk
2025 májusától az engedélyeztetési, levegővédelmi, zajvédelmi, hulladékgazdálkodási bírságokat szabályozó, valamint…
Tovább olvasom >Higiénia kompromisszumok nélkül
A női higiéniai termékek piacán egyre inkább előtérbe kerülnek a…
Tovább olvasom >