Nagyon 21. századi elismerés
Innovatív védjeggyel ismerik el ezután a helyi termékeket kínáló szolgáltatókat.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
Első alkalommal adták át a Pannon Helyi Termék és a Kisléptékű Termékelőállítók Érdekképviselete együttműködésében, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara, a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat, az Agrárközgazdasági Intézet és az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ támogatásával létrejött „Helyben vagyunk” védjegyet. Az innovatív kezdeményezés célja a helyi terméket kínáló szolgáltatók minősítése. Ez a védjegy nem a helyi termékre koncentrál, hanem a mögé felépített minőségi szolgáltatást, élményt minősíti. A cél az élményközpontúság, a társadalmi és környezeti fenntarthatóság irányelveinek szem előtt tartása, a vásárlói elköteleződés növelése.
A védjegy augusztus végi, Szombathelyen rendezett átadóünnepségén több ágazat képviselői – nyitott porták, termelői piacok, vendéglátóegység, közösség által támogatott gazdaság – szerezték meg a minősítést. //
Kapcsolódó cikkeink
Reneszánszát éli a cékla Magyarországon
A céklatermesztés és fogyasztás jelentős növekedést mutat Magyarországon az elmúlt…
Tovább olvasom >Jelentős igény van a mentes termékekre
A mentes termékek piaca világszerte, így Magyarországon is dinamikusan bővül,…
Tovább olvasom >Helyben vagyunk védjegyet kapott a Babati és Társa
A Babati és Társa Kft. is megkapta a „Helyben vagyunk” védjegyet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újra magyar Gault&Millau
8 év után visszatért, és újra Magyarországon teszteli az éttermeket…
Tovább olvasom >Változik a Balaton: nyolc éve befagyott, most rekordmeleget mérnek
Nyolc évvel ezelőtt a Balaton teljesen befagyott a hosszan tartó…
Tovább olvasom >Szállodai biztonság
A TP-Link és az MSZÉSZ 800 szálloda bevonásával végzett kutatást…
Tovább olvasom >