Nagyon 21. századi elismerés
Innovatív védjeggyel ismerik el ezután a helyi termékeket kínáló szolgáltatókat.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
Első alkalommal adták át a Pannon Helyi Termék és a Kisléptékű Termékelőállítók Érdekképviselete együttműködésében, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara, a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat, az Agrárközgazdasági Intézet és az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ támogatásával létrejött „Helyben vagyunk” védjegyet. Az innovatív kezdeményezés célja a helyi terméket kínáló szolgáltatók minősítése. Ez a védjegy nem a helyi termékre koncentrál, hanem a mögé felépített minőségi szolgáltatást, élményt minősíti. A cél az élményközpontúság, a társadalmi és környezeti fenntarthatóság irányelveinek szem előtt tartása, a vásárlói elköteleződés növelése.
A védjegy augusztus végi, Szombathelyen rendezett átadóünnepségén több ágazat képviselői – nyitott porták, termelői piacok, vendéglátóegység, közösség által támogatott gazdaság – szerezték meg a minősítést. //
Kapcsolódó cikkeink
Stabilizálódott a termőterület nagysága a hazai dohányágazatban
Az ágazat szereplői bizakodással vetették bele magukat az idei munkába…
Tovább olvasom >Az idei aszály a konzervipar teljesítményére is negatív hatással volt
Közepes csemegekukorica-termést és gyenge zöldborsótermést vásárolhatott fel idén a hazai…
Tovább olvasom >Nagykereskedelmi trendek 2024 után: Tech, AI, fenntarthatóság…
A nagykereskedelmi iparág jelentős átalakuláson megy keresztül, amelyet a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Felsőfokú borismereti képzés
Szeptembertől magyarul és angolul is elérhető borismereti és borkulturális kurzus…
Tovább olvasom >Szamuráj, Mucius Scaevola, jégmezők lovagja – A nap videója
Hősünk, a japán bármixer több hálás szerepet is eljátszik egytelen…
Tovább olvasom >Van egy-két remek tortaötletünk – A nap képe
Szépek vagy meghökkentők vagy kreatívak vagy viccesek vagy…
Tovább olvasom >