Nagyon 21. századi elismerés
Innovatív védjeggyel ismerik el ezután a helyi termékeket kínáló szolgáltatókat.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
Első alkalommal adták át a Pannon Helyi Termék és a Kisléptékű Termékelőállítók Érdekképviselete együttműködésében, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara, a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat, az Agrárközgazdasági Intézet és az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ támogatásával létrejött „Helyben vagyunk” védjegyet. Az innovatív kezdeményezés célja a helyi terméket kínáló szolgáltatók minősítése. Ez a védjegy nem a helyi termékre koncentrál, hanem a mögé felépített minőségi szolgáltatást, élményt minősíti. A cél az élményközpontúság, a társadalmi és környezeti fenntarthatóság irányelveinek szem előtt tartása, a vásárlói elköteleződés növelése.
A védjegy augusztus végi, Szombathelyen rendezett átadóünnepségén több ágazat képviselői – nyitott porták, termelői piacok, vendéglátóegység, közösség által támogatott gazdaság – szerezték meg a minősítést. //
Kapcsolódó cikkeink
Komoly áremelkedéssel várja a húsvétot a tojás és a torma
Az AKI PÁIR adatai szerint Magyarországon a ketreces tartásból származó…
Tovább olvasom >Gazdag zöldségkínálattal találkozhatnak a fogyasztók a húsvét előtti időszakban
Bőséges zöldségkínálattal várják a vásárlókat a hazai boltok, a hazai…
Tovább olvasom >Az európai piac több mint felének kiszolgálására is elegendő a magyar tormatermés
A húsvét közeledtével minden évben ugrásszerű növekedésnek indul a különböző…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi árajánlati rendszer – átláthatóbb rendezvényszervezési piac
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a rendezvénypiac számára.…
Tovább olvasom >Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >Snackek és magassarkúk – A nap képe
A Pekingben dolgozó Yum Tang alkotásai ea magassarkú szandálok..:
Tovább olvasom >