Nagyobb kiszerelésben vásárolhatók májustól a Coca-Cola termékek a diszkontokban
2021. május 1-től a Coca-Cola HBC Magyarország a hazai kiskereskedelmi piac leggyorsabban növekvő szegmenségében, a diszkont áruházakban az eddig elérhető 1,75 literes kiszerelést 2 literesre cseréli, ezzel is alkalmazkodva a megváltozott fogyasztói igényekhez.
Az új, 2 literes kiszerelések az Aldi, a Lidl és a Penny Market üzleteiben lesznek elérhetőek. A diszkonter láncoknál a vásárlók jellemzően nagy volumenben vásárolnak, ezt a választást segíti majd a termékek címkéjén a családi kiszerelés felirat is.
Az új csomagolásban a Coca-Cola, a Coca-Cola Zero, a Coca-Cola Zero Lemon, a Coca-Cola Light, a Fanta narancs, a Fanta narancs Zero és a Sprite üdítőitalok kerülnek a diszkont üzletek polcaira.
További változás a Coca-Cola HBC Magyarország termékkínálatában, hogy a vállalat a hiper- és szupermarketekben, valamint a független üzletekben az 1,25 literes kiszerelésű szénsavas üdítőital termékeit 1 literes kiszerelésre cseréli, míg az 1,25 literes palackok a diszkont üzletekben továbbra is elérhetőek maradnak. Az új kiszerelés méretéből adódóan a kategória vásárlói bázisának szélesítésére, illetve a gyakoribb impulzív vásárlás elősegítésére szolgál.
Kapcsolódó cikkeink
Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar jövője: a vállalatok 50%-a fenntartható megoldások bevezetését tűzi ki célul – A Tetra Pak felmérés eredményei
Az élelmiszergyártás továbbra is energiaigényes folyamatokra és fosszilis tüzelőanyagokra támaszkodik,…
Tovább olvasom >Megérkezett a Coca-Cola ikonikus karácsonyi kamionja
Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >Jézus volt az első kommunikátor
Kőszegi András márkatanácsadó volt a Futuretalks Krozsó Szilviával podcastsorozatunk legutóbbi…
Tovább olvasom >