Nagynevű borszakértő a SPAR-nál
A SPAR Magyarország termékpalettáján kiemelt helyet kapnak a hazai pincészetek, borászatok.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
A vállalat folyamatosan bővíti választékát, az INTERSPAR hipermarketekben például már csaknem 600-féle bort és pezsgőt forgalmaznak. A lánc jelenleg több mint 100 pincészet és borászat termékeit forgalmazza az ország csaknem összes borvidékéről. A SPAR Régiók Kincsei program révén kisebb hazai borászatok kiváló borai kerültek be az adott térségek kínálatába.
Októberben az ország egyik legismertebb és legfelkészültebb borszakértője, dr. Csiba-Herczeg Ágnes borstratégiai tanácsadóként csatlakozott a SPAR csapatához, aki nemzetközi borakadémikus, borpiaci stratégiai szakértő, a Tokaj-Hegyalja Egyetem tudományos főmunkatársa, a Pécsi Tudományegyetem kutatója, fine and rare wine specialist. Az ő szemléletmódja és ötletei új fejezetet nyitnak a SPAR-nál nem csak a borok, de a hozzájuk kapcsolódó gasztronómia területén is. //
Kapcsolódó cikkeink
Hideg konyha
A funkcionalitás igénye, a digitalizáció folyamatának felgyorsulása, a fogyasztói trendek…
Tovább olvasom >Cigarettavending-automata 2024
Önmagában is komoly értéket képviselő, „műemlék” cigarettavending-automatákat állított csatasorba egy…
Tovább olvasom >Kávé és művészet
300 pályázat érkezett a Coca-Cola HBC Magyarország által szervezett Costa…
Tovább olvasom >További cikkeink
Görög uniós biztosjelölt: a közlekedés és a turizmus alapvető pillérei a fenntartható jólétnek és a versenyképességnek
Európának új tervre van szüksége a fenntartható jólét és versenyképesség…
Tovább olvasom >Színe és fonákja
Ahogy arra már többször is utaltunk, a cukrászok termékfejlesztési próbálkozásainak…
Tovább olvasom >Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >