Nagykorú lett a METRO
Különleges év az idei a METRO Kereskedelmi Kft. életében, mivel az áruházlánc idén ünnepli magyarországi fennállásának 18-ik évfordulóját.
A METRO 1994-ben, korábban nem tapasztalt óriási termékválasztékkal nyitotta meg első üzletét a hazai vásárlók előtt, egyedülállóan nagy alapterületű áruházként Magyarországon. Számos szolgáltatás fejlesztésében és bevezetésében úttörő volt a hazai nagykereskedelmi áruházak között. A modern logisztika megteremtése, az EDI rendszer bevezetése, a HACCP és hűtési lánc betartása és népszerűsítése, a Magyarországon páratlan hal és húskínálat mellett számos egyéb termék és szolgáltatás bevezetése teszi a METRO Kereskedelmi Kft.-t egyedülállóvá a piacon.
„Hatalmas büszkeséggel tölt el minket, hogy a METRO 18 éve töretlenül sikeresen fejlődik; termékkínálata állandó magas színvonal mellett is folyamatosan növekszik, és vevőköre is folyamatosan bővül. A népszerűség, melyet a hazai piacon kivívtunk természetesen nem egyedüli érdemünk, hiszen a magyar vállalkozók töretlen bizalma elengedhetetlen volt ahhoz, hogy idáig eljussunk. Köszönjük a magyar vállalkozóknak, hogy 18 éve megtisztelnek minket bizalmukkal, hogy 18 éve sikeresen a piacon lehetünk, és 18 éves tapasztalattal segíthetjük őket.” – mondta el Roland Ruffing, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója.
„A METRO számára kiemelten fontos, hogy támogassa a hazai vállalkozókat. Elhivatottságunk számokban is tetten érhető: jelenleg közel 1250 beszállítóval állunk kapcsolatban. Termékportfóliónk közel 80%-a – mely kb. 24 500 termékből áll – magyar forrásból származik” – mondta el Romain Vincent, a METRO Kereskedelmi Kft. kínálati igazgatója.
Természetesen vásárlói hűségét is szeretné megköszönni a METRO Kereskedelmi Kft. a jeles esemény alkalmából. Augusztus 30-tól négy héten keresztül jelentős, helyenként 18%-os vagy annál nagyobb kedvezményekkel, születésnapi tortával, ételkóstoltatással, izgalmas műsorokkal, nyereményjátékkal, és számos egyéb meglepetéssel is várja az áruházba betérő partnereket és vásárlókat az áruházlánc.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >A cégek közel fele emeli a cafeteria összegét a fizikai dolgozók körében idén
2025-ben jelentős változások történtek a béren kívüli juttatások terén Magyarországon:…
Tovább olvasom >