Nagykorú lett a METRO
Különleges év az idei a METRO Kereskedelmi Kft. életében, mivel az áruházlánc idén ünnepli magyarországi fennállásának 18-ik évfordulóját.
A METRO 1994-ben, korábban nem tapasztalt óriási termékválasztékkal nyitotta meg első üzletét a hazai vásárlók előtt, egyedülállóan nagy alapterületű áruházként Magyarországon. Számos szolgáltatás fejlesztésében és bevezetésében úttörő volt a hazai nagykereskedelmi áruházak között. A modern logisztika megteremtése, az EDI rendszer bevezetése, a HACCP és hűtési lánc betartása és népszerűsítése, a Magyarországon páratlan hal és húskínálat mellett számos egyéb termék és szolgáltatás bevezetése teszi a METRO Kereskedelmi Kft.-t egyedülállóvá a piacon.
„Hatalmas büszkeséggel tölt el minket, hogy a METRO 18 éve töretlenül sikeresen fejlődik; termékkínálata állandó magas színvonal mellett is folyamatosan növekszik, és vevőköre is folyamatosan bővül. A népszerűség, melyet a hazai piacon kivívtunk természetesen nem egyedüli érdemünk, hiszen a magyar vállalkozók töretlen bizalma elengedhetetlen volt ahhoz, hogy idáig eljussunk. Köszönjük a magyar vállalkozóknak, hogy 18 éve megtisztelnek minket bizalmukkal, hogy 18 éve sikeresen a piacon lehetünk, és 18 éves tapasztalattal segíthetjük őket.” – mondta el Roland Ruffing, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója.
„A METRO számára kiemelten fontos, hogy támogassa a hazai vállalkozókat. Elhivatottságunk számokban is tetten érhető: jelenleg közel 1250 beszállítóval állunk kapcsolatban. Termékportfóliónk közel 80%-a – mely kb. 24 500 termékből áll – magyar forrásból származik” – mondta el Romain Vincent, a METRO Kereskedelmi Kft. kínálati igazgatója.
Természetesen vásárlói hűségét is szeretné megköszönni a METRO Kereskedelmi Kft. a jeles esemény alkalmából. Augusztus 30-tól négy héten keresztül jelentős, helyenként 18%-os vagy annál nagyobb kedvezményekkel, születésnapi tortával, ételkóstoltatással, izgalmas műsorokkal, nyereményjátékkal, és számos egyéb meglepetéssel is várja az áruházba betérő partnereket és vásárlókat az áruházlánc.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >