Nagykorú lett a METRO
Különleges év az idei a METRO Kereskedelmi Kft. életében, mivel az áruházlánc idén ünnepli magyarországi fennállásának 18-ik évfordulóját.
A METRO 1994-ben, korábban nem tapasztalt óriási termékválasztékkal nyitotta meg első üzletét a hazai vásárlók előtt, egyedülállóan nagy alapterületű áruházként Magyarországon. Számos szolgáltatás fejlesztésében és bevezetésében úttörő volt a hazai nagykereskedelmi áruházak között. A modern logisztika megteremtése, az EDI rendszer bevezetése, a HACCP és hűtési lánc betartása és népszerűsítése, a Magyarországon páratlan hal és húskínálat mellett számos egyéb termék és szolgáltatás bevezetése teszi a METRO Kereskedelmi Kft.-t egyedülállóvá a piacon.
„Hatalmas büszkeséggel tölt el minket, hogy a METRO 18 éve töretlenül sikeresen fejlődik; termékkínálata állandó magas színvonal mellett is folyamatosan növekszik, és vevőköre is folyamatosan bővül. A népszerűség, melyet a hazai piacon kivívtunk természetesen nem egyedüli érdemünk, hiszen a magyar vállalkozók töretlen bizalma elengedhetetlen volt ahhoz, hogy idáig eljussunk. Köszönjük a magyar vállalkozóknak, hogy 18 éve megtisztelnek minket bizalmukkal, hogy 18 éve sikeresen a piacon lehetünk, és 18 éves tapasztalattal segíthetjük őket.” – mondta el Roland Ruffing, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója.
„A METRO számára kiemelten fontos, hogy támogassa a hazai vállalkozókat. Elhivatottságunk számokban is tetten érhető: jelenleg közel 1250 beszállítóval állunk kapcsolatban. Termékportfóliónk közel 80%-a – mely kb. 24 500 termékből áll – magyar forrásból származik” – mondta el Romain Vincent, a METRO Kereskedelmi Kft. kínálati igazgatója.
Természetesen vásárlói hűségét is szeretné megköszönni a METRO Kereskedelmi Kft. a jeles esemény alkalmából. Augusztus 30-tól négy héten keresztül jelentős, helyenként 18%-os vagy annál nagyobb kedvezményekkel, születésnapi tortával, ételkóstoltatással, izgalmas műsorokkal, nyereményjátékkal, és számos egyéb meglepetéssel is várja az áruházba betérő partnereket és vásárlókat az áruházlánc.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >