Nagyítóval felszerelt bevásárlókocsik a dm-ben
A dm drogerie markt egy egyedülálló újítással gazdagította szolgáltatásainak számát: nagyítóval felszerelt bevásárlókocsikkal várja a látogatókat. Az átállás 251 üzletet érint, ahol minden kocsira rákerül a termékek címkéinek olvasását megkönnyítő lencse. A dm ezzel a lépéssel az élen jár, hiszen ő az első olyan kereskedelmi vállalat Magyarországon, amely ilyen módon is hozzájárul a tudatos vásárláshoz.
Aki rosszul lát, vagy otthon felejtette szemüvegét, az a vásárlás során nehézségekbe ütközhet. Az összetevők és a csomagoláson található egyéb információk betűi gyakran olyan kicsik, hogy még szabad szemmel is nehezen olvashatóak. Azért hogy a dm minden vásárlójának biztosítani tudja a termékeken szereplő leírások pontos elolvasását, a vállalat olvasónagyítóval szerelteti fel a bevásárlókocsikat. Február elejére minden bevásárlókocsival rendelkező üzletükben megtalálható lesz az újdonság, ezzel megkönnyítve a termékről való információszerzést.
A vásárlók egyre nagyobb figyelmet fordítanak az összetevőkre
Tanulmányok szerint a vásárlók egyre tudatosabban vásárolnak, egyre jobban odafigyelnek az összetevőkre, szeretnék tudni, hogy pontosan mit rejt a csomagolás. Különösen az ételallergiások és a laktóz-érzékenyek számára fontosak az „apróbetűk”.
„Folyamatosan új lehetőségek után kutatva szolgáljuk ki vásárlóink igényeit annak érdekében, hogy minél kellemesebben és hasznosabban teljen a nálunk eltöltött idő. A versenytársakhoz képest olyan többletértéket tudunk nyújtani, ami jelenleg egyedülálló a piacon. Mindig meglepjük és elkápráztatjuk vásárlóinkat.” – Mondta Kanyó Roland a dm PR menedzsere a drogéria vásárlóorientált nézetével kapcsolatosan.
Az új olvasólencse mellett több szolgáltatást is nyújt a drogérialánc: a szakmailag felkészült eladók, a tanácsadás, az ajándékok ingyenes becsomagolása, segítségnyújtás a kasszánál – a megvásárolt termékek azonnali bepakolása, a visszaváltási és pénz-visszafizetési garancia, a folyamatosan megújuló active beauty törzsvásárlói ajánlatok. Ezt kiegészíti a jól ismert „tartósan alacsony ár” koncepció, ami négy hónapon keresztül garantálja, hogy a dm ugyanazon a kedvezményes áron kínálja az akcióban résztvevő termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A cégek közel fele emeli a cafeteria összegét a fizikai dolgozók körében idén
2025-ben jelentős változások történtek a béren kívüli juttatások terén Magyarországon:…
Tovább olvasom >Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit.…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >