Nagy változás élesedik az e-kereskedelemben
Az időablakos kézbesítés bevezetése fontos előrelépés az e-kereskedelem területén, mivel lehetővé teszi a vásárlóknak, hogy rugalmasabb és kiszámíthatóbban tervezhessék a szállítást. Az idősávos kiszállítás csökkentheti a sikertelen szállítások és az ügyfél elégedetlenség valószínűségét, növelheti a versenyképességet, valamint javíthatja a logisztikai műveletek hatékonyságát és koordinációját. A vásárlók az időablakok szűkülésére és a piaci verseny fokozódására számíthatnak a jövőben – írja a McKinsey & Company kutatása.

A csomagszállítás és az ételkiszállítás terén is fontos az időablak
A vásárlók számára különösen fontos, hogy az időablakos kézbesítés segítségével kiszámíthatóbbá váljon a szállítás időpontja. Emellett a rugalmasság megteremti az időbeosztásuk tervezhetőségét, mivel nem kell egész nap a futár érkezésére várniuk. Az időablakos kézbesítés növelheti az ügyfél-elégedettséget és a márkahűséget is.
A vásárlói igényekhez igazodó szállítás az e-kereskedelem versenyképességének kulcsfontosságú tényezője. A webshopok és más e-kereskedelmi szereplők általában 1-5 napos idősávot határoznak meg Magyarországon, azonban az egyórás időablak is egyre gyakoribbá válik. Az éttermek és gyorséttermek általában fél órán belüli kiszállítást kínálnak. Az idősávok hossza a logisztikai folyamatok összetettségétől függ – mondta el a Pénzcentrumnak Dr. Sáfár Károly, a DODO magyarországi képviselője.
Az időablakos kézbesítés előnyei nem csak a vásárlók számára nyilvánvalóak. Az időablakok segítségével az ügyfelek, fuvarozók és beszállítók is hatékonyabban tervezhetik és kezelhetik erőforrásaikat. Az időablakok segíthetnek a sikeres és hatékony logisztikai műveletek koordinálásában, ami növelheti a vállalatok versenyképességét.
.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a házhoz szállításban: átvételi kódot vezet be a GLS
A házhoz szállítás kényelmét és biztonságát egyszerre növeli a GLS…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Többségi tulajdont szerzett a Waberer’s a Pannon-Busz-Rent Kft.-ben
A Waberer’s International Nyrt. megjelent a személyszállítási piacon, miután 51…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >