Nagy sikerrel zárult a Magyar Marketing Szövetség előadássorozata
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) – a Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztériumtól elnyert pályázati támogatás segítségével hat rendezvényből álló szakmai képzés-sorozatot tartott hazai kis- és középvállalatok szakembereinek.
A nagy sikerű rendezvénysorozaton csaknem 100 kkv vezető hallgatta végig térítésmentesen a legtöbbeket érdeklő témák mentén összeállított, és sok gyakorlati tanácsot adó előadásokat. A résztvevők igyekeztek megfelelően kihasználni azt a lehetőséget, hogy közvetlenül kérhettek tanácsot a szakma neves szakértőitől. A képzés sikere is azt igazolta, hogy a kkv-k vezetői tudják, hogy a marketing és a képzés hosszú távú befektetés, amelyre érdemes időt, energiát áldozni. Az előadások anyaga a www.marketing.hu oldalról letölthető.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >