Nagy sikerrel zárult a Magyar Marketing Szövetség előadássorozata
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) – a Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztériumtól elnyert pályázati támogatás segítségével hat rendezvényből álló szakmai képzés-sorozatot tartott hazai kis- és középvállalatok szakembereinek.
A nagy sikerű rendezvénysorozaton csaknem 100 kkv vezető hallgatta végig térítésmentesen a legtöbbeket érdeklő témák mentén összeállított, és sok gyakorlati tanácsot adó előadásokat. A résztvevők igyekeztek megfelelően kihasználni azt a lehetőséget, hogy közvetlenül kérhettek tanácsot a szakma neves szakértőitől. A képzés sikere is azt igazolta, hogy a kkv-k vezetői tudják, hogy a marketing és a képzés hosszú távú befektetés, amelyre érdemes időt, energiát áldozni. Az előadások anyaga a www.marketing.hu oldalról letölthető.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >