Nagy sikerrel zárult a Magyar Marketing Szövetség előadássorozata
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) – a Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztériumtól elnyert pályázati támogatás segítségével hat rendezvényből álló szakmai képzés-sorozatot tartott hazai kis- és középvállalatok szakembereinek.
A nagy sikerű rendezvénysorozaton csaknem 100 kkv vezető hallgatta végig térítésmentesen a legtöbbeket érdeklő témák mentén összeállított, és sok gyakorlati tanácsot adó előadásokat. A résztvevők igyekeztek megfelelően kihasználni azt a lehetőséget, hogy közvetlenül kérhettek tanácsot a szakma neves szakértőitől. A képzés sikere is azt igazolta, hogy a kkv-k vezetői tudják, hogy a marketing és a képzés hosszú távú befektetés, amelyre érdemes időt, energiát áldozni. Az előadások anyaga a www.marketing.hu oldalról letölthető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >