Nagy sikerrel zárult a Camping sajt nyereményjáték
Gazdára talált több mint 3.000.000. Forint, vagyis 40db 50 000 Ft értékű bankkártya, illetve a fődíj egy 100 000 Ft-os havi fizetés, melyet a szerencsés nyertes egy éven keresztül megkap! Ezek a jutalmak azokat illették, akik 2012. április 15. és június 15-e között részt vettek a gyártó, ERU Hungária Sajtgyártó Kft. nagyszabású, országos nyereményjátékkal egybekötött Camping sajt kampányában. A „Sajtoljon ki egy kis dugipénzt magának!” elnevezésű játék résztvevőinek nem volt más dolguk, mint az akcióban szereplő üzletek valamelyikében 2 játékban szereplő Camping sajt terméket megvásárolni, majd a nyugtán található úgynevezett AP kóddal regisztrálni a www.campingsajt.hu weboldalon.
A vásárló több nyugtával is játszhattak a promóció teljes ideje alatt, és akár már két termék megvásárlásával megnyerhették az értékes nyeremények egyikét. A fődíj kisorsolására közjegyző jelenlétében a játék zárásakor került sor, a nyertes egy 22 éves nyíregyházi diáklány, aki jelenleg nemzetközi gazdasági tanulmányokat folytat és tervei szerint a diplomaszerzés után a mesterképzést is megpályázza.
„A Camping sajtot évek óta fogyasszuk és nagyon szeretjük, főleg a Camping tejszínes tömlős sajtot szereti az egész család, kiválóan alkalmas szendvicsek díszítéséhez, formákat „rajzolni” vele- mondta el a nyertes , akinek két testvére van, egy 18 éves huga és egy 21 éves öccse.
Az ERU Hungária Sajtgyártó Kft. ezzel a kampánnyal ünnepelte meg a több évtizedes múlttal rendelkező Camping sajt márka megújulását, hiszen nemcsak új csomagolással rukkoltak elő, de olyan friss üde ízeket sikerült megalkotniuk, mint a kellemesen zamatos Füstölt sajtos vagy az extravagánsan modern Medvehagymás Camping sajt. Ráadásul, a válogatott alapanyagokból és valódi sajtból készülő Camping sajt a háziasszonyok hű és fortélyos társa is egyben már több mint 40 éve., hiszen praktikus és egyben pénztárca kímélő alapja leveseknek, mártásoknak, szószoknak, töltelékeknek, különböző egytálételeknek, de akár a finom sajtkrémmel ízesített édességeknek is.
A kampány során a gyártó értékes ajándékokkal igyekezett meglepni vásárlóit, illetve Facebook közössége számára megidézni a Camping sajt gyermek-, és ifjúkorát, vagyis a ’klasszikus hőskor’ hangulatát is: mire emlékezünk a 70-es és 80-as évekből, amikor még 10 Forintba került a menzán egy ebéd, anyukáink klumpában és nejlon köntösben jártak, a keletnémetek pedig csak a Balatonon találkozhattak nyugatnémet rokonaikkal – akik valószínűleg szintén mind Camping sajtot kentek reggeli karéj kenyerükre, magyar barátaikhoz, vendéglátóikhoz hasonlóan.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >