Nagy sikerrel zárult a Camping sajt nyereményjáték
Gazdára talált több mint 3.000.000. Forint, vagyis 40db 50 000 Ft értékű bankkártya, illetve a fődíj egy 100 000 Ft-os havi fizetés, melyet a szerencsés nyertes egy éven keresztül megkap! Ezek a jutalmak azokat illették, akik 2012. április 15. és június 15-e között részt vettek a gyártó, ERU Hungária Sajtgyártó Kft. nagyszabású, országos nyereményjátékkal egybekötött Camping sajt kampányában. A „Sajtoljon ki egy kis dugipénzt magának!” elnevezésű játék résztvevőinek nem volt más dolguk, mint az akcióban szereplő üzletek valamelyikében 2 játékban szereplő Camping sajt terméket megvásárolni, majd a nyugtán található úgynevezett AP kóddal regisztrálni a www.campingsajt.hu weboldalon.
A vásárló több nyugtával is játszhattak a promóció teljes ideje alatt, és akár már két termék megvásárlásával megnyerhették az értékes nyeremények egyikét. A fődíj kisorsolására közjegyző jelenlétében a játék zárásakor került sor, a nyertes egy 22 éves nyíregyházi diáklány, aki jelenleg nemzetközi gazdasági tanulmányokat folytat és tervei szerint a diplomaszerzés után a mesterképzést is megpályázza.
„A Camping sajtot évek óta fogyasszuk és nagyon szeretjük, főleg a Camping tejszínes tömlős sajtot szereti az egész család, kiválóan alkalmas szendvicsek díszítéséhez, formákat „rajzolni” vele- mondta el a nyertes , akinek két testvére van, egy 18 éves huga és egy 21 éves öccse.
Az ERU Hungária Sajtgyártó Kft. ezzel a kampánnyal ünnepelte meg a több évtizedes múlttal rendelkező Camping sajt márka megújulását, hiszen nemcsak új csomagolással rukkoltak elő, de olyan friss üde ízeket sikerült megalkotniuk, mint a kellemesen zamatos Füstölt sajtos vagy az extravagánsan modern Medvehagymás Camping sajt. Ráadásul, a válogatott alapanyagokból és valódi sajtból készülő Camping sajt a háziasszonyok hű és fortélyos társa is egyben már több mint 40 éve., hiszen praktikus és egyben pénztárca kímélő alapja leveseknek, mártásoknak, szószoknak, töltelékeknek, különböző egytálételeknek, de akár a finom sajtkrémmel ízesített édességeknek is.
A kampány során a gyártó értékes ajándékokkal igyekezett meglepni vásárlóit, illetve Facebook közössége számára megidézni a Camping sajt gyermek-, és ifjúkorát, vagyis a ’klasszikus hőskor’ hangulatát is: mire emlékezünk a 70-es és 80-as évekből, amikor még 10 Forintba került a menzán egy ebéd, anyukáink klumpában és nejlon köntösben jártak, a keletnémetek pedig csak a Balatonon találkozhattak nyugatnémet rokonaikkal – akik valószínűleg szintén mind Camping sajtot kentek reggeli karéj kenyerükre, magyar barátaikhoz, vendéglátóikhoz hasonlóan.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >