Nagy sikerrel debütált a Zord üdítő a Lidl polcain

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 08. 01. 11:28

Nagy sikerrel debütált a Zord üdítő, amelyet a magyar influencer-páros, Balogh Levente és Pachert Balázs (BalazsKicks) közösen dobott piacra. Az ital nemrég jelent meg a Lidl áruházlánc polcain, de a megjelenést követő néhány napon belül már készlethiány alakult ki. Balogh Levente elmondása szerint a termék a nyitást követően mindössze két órán belül elfogyott.

A Szentkirályi tulajdonosa friss TikTok videójában számolt be arról, hogy a hétvégén új szállítmány érkezik a Zord üdítőből. A nagy érdeklődésre való tekintettel arra ösztönzi a vásárlókat, hogy mielőbb szerezzék be a terméket, nehogy lemaradjanak róla. Emellett bocsánatot kért azoktól, akiknek az előző szállítmányból nem jutott.

A Zord üdítő népszerűsége jól mutatja, hogy az influencerek együttműködése milyen hatással lehet egy új termék piaci bevezetésére, és az érdeklődés alapján úgy tűnik, hogy az ital hamar a vásárlók kedvencévé válhat.

@baloghlevente_official Néhány óra alatt teljesen SOLD OUT lett a ZORD a LIDL üzleteiben!⚡️ De! Készüljetek, mert hétvégétől újra elérhető lesz! Na és ki pakolta fel a kamionra a raklapokat?🤘🏼 #ZORD #LIDL ♬ eredeti hang – Balogh Levente

Kapcsolódó cikkeink