Nagy sikerrel debütált a Zord üdítő a Lidl polcain
Nagy sikerrel debütált a Zord üdítő, amelyet a magyar influencer-páros, Balogh Levente és Pachert Balázs (BalazsKicks) közösen dobott piacra. Az ital nemrég jelent meg a Lidl áruházlánc polcain, de a megjelenést követő néhány napon belül már készlethiány alakult ki. Balogh Levente elmondása szerint a termék a nyitást követően mindössze két órán belül elfogyott.
A Szentkirályi tulajdonosa friss TikTok videójában számolt be arról, hogy a hétvégén új szállítmány érkezik a Zord üdítőből. A nagy érdeklődésre való tekintettel arra ösztönzi a vásárlókat, hogy mielőbb szerezzék be a terméket, nehogy lemaradjanak róla. Emellett bocsánatot kért azoktól, akiknek az előző szállítmányból nem jutott.
A Zord üdítő népszerűsége jól mutatja, hogy az influencerek együttműködése milyen hatással lehet egy új termék piaci bevezetésére, és az érdeklődés alapján úgy tűnik, hogy az ital hamar a vásárlók kedvencévé válhat.
@baloghlevente_official Néhány óra alatt teljesen SOLD OUT lett a ZORD a LIDL üzleteiben!⚡️ De! Készüljetek, mert hétvégétől újra elérhető lesz! Na és ki pakolta fel a kamionra a raklapokat?🤘🏼 #ZORD #LIDL ♬ eredeti hang – Balogh Levente
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Államok kormánya betilt több szintetikus élelmiszerszínezéket
Az Egyesült Államok kormánya betilt több, széles körben használt szintetikus…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával méri a Pepsi termékei édességét
A Pepsi legújabb „The Sweetest” névre keresztelt kampányában egy mesterséges…
Tovább olvasom >Csökken a cukros üdítőitalok aránya a hazai boltok polcain
Az elmúlt években jelentősen csökkent a cukros üdítőitalok kínálata a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Annyi a Temunak és Sheinnek Európában is?
Az amerikai kereskedelmi szigorítások hatására újabb kihívás előtt áll az…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >