Nagy sikert arattak Kínában a Csányi Pincészet borai
A villányi Csányi Pincészet Zrt.-től kínai vevője több mint 10 ezer palackos utánrendelést kért, a teljes idei kínai exportterv 30 ezer palack.
A vevő a teljes termékválasztékra adott megrendelést, így felső kategóriás borokra is. A 70 fős és tavaly 1,3 milliárdos árbevételt elért pincészet a múlt évben 24 ezer palack bort értékesített külföldön.
Baumstark Mihály vezérigazgató tájékoztatása szerint a pincészet az idén fejezi be 600 millió forintos beruházását, a régi tőkéket újjal váltják fel. A korábbi fajtaarányok megtartása mellett egy új fajta, a shiraz is megjelenik a birtokon – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >