Nagy siker a Dreher alkoholmentes söre
A Dreher 24, az első valódi sörízzel rendelkező alkoholmentes sör egy éve került piacra. Az új termék bevezetése nagy siker volt, ennek köszönhetően a Dreher Sörgyárak megduplázta részesedését a prémium alkoholmentes sörök piacán.
Az elmúlt években Magyarországon is nőtt az alkoholmentes sörök piaca, ezzel párhuzamosan megjelent a fogyasztók igénye a valódi söríz után.
A Dreher 24 különlegessége, hogy a forradalmian új gyártási eljárásnak köszönhetően igazi, kesernyés sörízzel rendelkezik. A technológia alapját egy természetes alapanyag, egy speciális élesztő képzi, mely csak minimális alkoholt termel, így a késztermékből azt nem szükséges később kivonni.
A Dreher 24-nek köszönhetően az előző év azonos időszakához képest több mint kétszeresére nőtt a Dreher Sörgyárak Zrt. részesedése a prémium alkoholmentes sörök piacán, már 25 százalékos részesedéssel bír ebben a szegmensben. Az ACNielsen adatai azt mutatják, hogy a Dreher 24 alapját képző új gyártási eljárást a fogyasztók is nagyra értékelik, ugyanis 17 százalékuk köti össze a terméket az egyedi technológiával. Ez az arány háromszor akkora, mint a legnagyobb versenytársak esetében.
A Dreher 24 idén elkönyvelhette első nemzetközi sikerét is. A sörök íz- és minőség-értékelő versenyéről, a Monde Selectionről a Dreher 24 ugyanis már az első évben kategóriájának aranyérmével tért haza – írja a tozsdeforum.hu.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >