Nagy siker a Dreher alkoholmentes söre
A Dreher 24, az első valódi sörízzel rendelkező alkoholmentes sör egy éve került piacra. Az új termék bevezetése nagy siker volt, ennek köszönhetően a Dreher Sörgyárak megduplázta részesedését a prémium alkoholmentes sörök piacán.
Az elmúlt években Magyarországon is nőtt az alkoholmentes sörök piaca, ezzel párhuzamosan megjelent a fogyasztók igénye a valódi söríz után.
A Dreher 24 különlegessége, hogy a forradalmian új gyártási eljárásnak köszönhetően igazi, kesernyés sörízzel rendelkezik. A technológia alapját egy természetes alapanyag, egy speciális élesztő képzi, mely csak minimális alkoholt termel, így a késztermékből azt nem szükséges később kivonni.
A Dreher 24-nek köszönhetően az előző év azonos időszakához képest több mint kétszeresére nőtt a Dreher Sörgyárak Zrt. részesedése a prémium alkoholmentes sörök piacán, már 25 százalékos részesedéssel bír ebben a szegmensben. Az ACNielsen adatai azt mutatják, hogy a Dreher 24 alapját képző új gyártási eljárást a fogyasztók is nagyra értékelik, ugyanis 17 százalékuk köti össze a terméket az egyedi technológiával. Ez az arány háromszor akkora, mint a legnagyobb versenytársak esetében.
A Dreher 24 idén elkönyvelhette első nemzetközi sikerét is. A sörök íz- és minőség-értékelő versenyéről, a Monde Selectionről a Dreher 24 ugyanis már az első évben kategóriájának aranyérmével tért haza – írja a tozsdeforum.hu.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/uploads/media/2009-10/dreher24-fam.jpg)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >