Nagy növekedés a Bonduelle-nél
A Bonduelle a 2016-17-es pénzügyi évben 2,7%-os organikus növekedésről számolt be, forgalma elérte a 2,288 millió eurót. A cég beszámolójában megemlítette, hogy kiváló eredményt nehéz gazdasági körülmények között érték el, elvégre az európai piac csak lassan bővül, a feltörekvő országokban számos helyen gazdasági válság alakult ki, illetve a tavalyi aratás során számos nehézséggel kellett megküzdeniük.
A cég teljes forgalmának 55,8%-a Európában keletkezik, ebben a régióban 1,6%-os növekedést értek el. A távolabbi piacok közül ki kell emelni Észak-Amerikát, ahol a fagyasztott termékek nagy népszerűségnek örvendenek.
Kapcsolódó cikkeink
Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >A Vandemoortele vásárolja meg a Bunge európai margarin üzletágát
A belga Vandemoortele élelmiszeripari vállalat megvásárolja az amerikai Bunge európai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >