Nagy növekedés a Bonduelle-nél
A Bonduelle a 2016-17-es pénzügyi évben 2,7%-os organikus növekedésről számolt be, forgalma elérte a 2,288 millió eurót. A cég beszámolójában megemlítette, hogy kiváló eredményt nehéz gazdasági körülmények között érték el, elvégre az európai piac csak lassan bővül, a feltörekvő országokban számos helyen gazdasági válság alakult ki, illetve a tavalyi aratás során számos nehézséggel kellett megküzdeniük.
A cég teljes forgalmának 55,8%-a Európában keletkezik, ebben a régióban 1,6%-os növekedést értek el. A távolabbi piacok közül ki kell emelni Észak-Amerikát, ahol a fagyasztott termékek nagy népszerűségnek örvendenek.
Kapcsolódó cikkeink
Európából látja el Kanadát a Lindt, hogy elkerülje a vámokat
A svájci Lindt & Sprüngli csokoládégyártó Európából szállítja majd termékeit…
Tovább olvasom >A Z-generációnak fejlesztett készételeket a Bonduelle
A növényi alapú termékeiről ismert Bonduelle a Lunch Bowls márka…
Tovább olvasom >Trump alumíniumvámja miatt több PET-palackot használhat a Coca-Cola
Donald Trump amerikai elnök 25%-os vámot tervez bevezetni az acél-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >