Nagy kiállítói érdeklődés az Interpack 2011 iránt
A korábbi Interpack szakvásárhoz hasonló arányban foglalták le a kiállítási területet a kiállítói jelentkezés február végi hivatalos lezárását követően. A két évvel ezelőtti Interpack szakkiállítás résztvevői teljes egészében megtöltötték mind a 19 vásárcsarnokot. A vezető nemzetközi seregszemleként elfoglalt kiemelkedő szerepét az Interpack nem csupán a kiállítók élénk részvételével igazolja, hanem azzal is, hogy 2011-ben is következetesen az iparág fő kérdéseire összpontosít.
Ennek jegyében az életminőséggel foglalkozó Innovationparc Packaging mellett a „Metal Packaging Plaza” és a „Save Food!” keretében két olyan külön téma várja a látogatókat, amelyeknek a szakmai szervezetek kifejezetten örülnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >