Nagy kiállítói érdeklődés az Interpack 2011 iránt
A korábbi Interpack szakvásárhoz hasonló arányban foglalták le a kiállítási területet a kiállítói jelentkezés február végi hivatalos lezárását követően. A két évvel ezelőtti Interpack szakkiállítás résztvevői teljes egészében megtöltötték mind a 19 vásárcsarnokot. A vezető nemzetközi seregszemleként elfoglalt kiemelkedő szerepét az Interpack nem csupán a kiállítók élénk részvételével igazolja, hanem azzal is, hogy 2011-ben is következetesen az iparág fő kérdéseire összpontosít.
Ennek jegyében az életminőséggel foglalkozó Innovationparc Packaging mellett a „Metal Packaging Plaza” és a „Save Food!” keretében két olyan külön téma várja a látogatókat, amelyeknek a szakmai szervezetek kifejezetten örülnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >