Nagy kiállítói érdeklődés az Interpack 2011 iránt
A csomagolóipar vezető szakvására új kiemelt kínálati csoportokat kínál: „Metal Packaging Plaza” és „Save Food!” Az interpack 2011 a rendkívül sikeres 2008-as szakvásár eredményeit követi.
A kiállítói jelentkezés február végi hivatalos lezárását követően a kiállítási területet már a korábbi szakvásárhoz hasonló arányban foglalták le.
A két évvel ezelőtti interpack az élelmiszer- és italipari, édes- és sütőipari, gyógyszeripari és kozmetikai, non-food fogyasztási cikkek, valamint ipari áruk és kapcsolódó szolgáltatások vállalatainak csomagolási és folyamattechnika megoldásaival, teljes egészében megtöltötte mind a 19 vásárcsarnokot.
A vezető nemzetközi seregszemleként elfoglalt kiemelkedő szerepét az interpack nem csupán a kiállítók élénk részvételével igazolja, hanem azzal is, hogy 2011-ben is következetesen az iparág fő kérdéseire összpontosít. Ennek jegyében az életminőséggel foglalkozó INNOVATIONPARC PACKAGING mellett a „Metal Packaging Plaza” és a „Save Food!” keretében két olyan külön téma várja a látogatókat, amelyeknek a szakmai szervezetek kifejezetten örülnek.
A „Metal Packaging Plaza” új nemzetközi találkozót biztosít a nemzetközi fémcsomagoló ágazatnak és beszállítóinak. A különbemutató magját az aktuális szakmai témákat felvonultató háttér-információkat kínáló információs platform jelenti. Ehhez kapcsolódóan vonultatják fel a vállalatok az innovatív fémcsomagolási megoldásaikat.
A „Save Food!” témakör azzal foglalkozik, hogy a csomagoláshoz, valamint a szállításhoz és a logisztikához kapcsolódó értékteremtési lánc egyes elemei miként járulhatnak hozzá az élelmiszerek pazarlásából származó világméretű probléma visszaszorításához. A Messe Düsseldorf ezt a kiemelt témát a FAO-val, az ENSZ Élelmezési Világszervezetével és az interpack védnökeivel közösen dolgozza ki. A jelenlegi helyzet bemutatása mellett például olyan megoldásokat és elképzeléseket mutatnak be, amelyeknél a csomagolás a védelmi funkció révén az előállítástól a fogyasztásig hatékonyan segítik megelőzni az élelmiszerek megromlását.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >