„Nagy Friss Árvágás” a maláj Tescóban
A Tesco hipermarketlánc hatalmas árcsökkentési akciót jelentett be Malajziában, összesen 30 millió maláj ringgit (kb. 9.2 millió USD) értékben.
A "Nagy Friss Árvágás" névre elkeresztelt akció egyes termékek esetén 40%-os kedvezményeket is jelent és a társaság legalább 3 hónapig szeretné fenntartani – adta hírül az egyik maláj online hírportál.
Az akció során több mint 40 hétköznapi élelmiszeripari cikk céduláit cserélik olcsóbbakra, úgymint a csirkehús, a gyümölcsök vagy a zöldségek.
Chris Bush vezérigazgató a vásárlóik mindennapi megélhetését megkönnyítő intézkedésként kommunikálta az esetet. Szerinte a bevásárlókártyák adatai alapján gyűjtik össze az ilyen akciók körébe bevont termékek listáját. Malajziában a vásárlók közül 2.8 millió ember rendelkezik ilyennel és az árucikkek 72%-a kerül ezek tulajdonosaihoz – írja a portfolio.hu
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >