„Nagy Friss Árvágás” a maláj Tescóban
A Tesco hipermarketlánc hatalmas árcsökkentési akciót jelentett be Malajziában, összesen 30 millió maláj ringgit (kb. 9.2 millió USD) értékben.
A "Nagy Friss Árvágás" névre elkeresztelt akció egyes termékek esetén 40%-os kedvezményeket is jelent és a társaság legalább 3 hónapig szeretné fenntartani – adta hírül az egyik maláj online hírportál.
Az akció során több mint 40 hétköznapi élelmiszeripari cikk céduláit cserélik olcsóbbakra, úgymint a csirkehús, a gyümölcsök vagy a zöldségek.
Chris Bush vezérigazgató a vásárlóik mindennapi megélhetését megkönnyítő intézkedésként kommunikálta az esetet. Szerinte a bevásárlókártyák adatai alapján gyűjtik össze az ilyen akciók körébe bevont termékek listáját. Malajziában a vásárlók közül 2.8 millió ember rendelkezik ilyennel és az árucikkek 72%-a kerül ezek tulajdonosaihoz – írja a portfolio.hu
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >