„Nagy Friss Árvágás” a maláj Tescóban
A Tesco hipermarketlánc hatalmas árcsökkentési akciót jelentett be Malajziában, összesen 30 millió maláj ringgit (kb. 9.2 millió USD) értékben.
A "Nagy Friss Árvágás" névre elkeresztelt akció egyes termékek esetén 40%-os kedvezményeket is jelent és a társaság legalább 3 hónapig szeretné fenntartani – adta hírül az egyik maláj online hírportál.
Az akció során több mint 40 hétköznapi élelmiszeripari cikk céduláit cserélik olcsóbbakra, úgymint a csirkehús, a gyümölcsök vagy a zöldségek.
Chris Bush vezérigazgató a vásárlóik mindennapi megélhetését megkönnyítő intézkedésként kommunikálta az esetet. Szerinte a bevásárlókártyák adatai alapján gyűjtik össze az ilyen akciók körébe bevont termékek listáját. Malajziában a vásárlók közül 2.8 millió ember rendelkezik ilyennel és az árucikkek 72%-a kerül ezek tulajdonosaihoz – írja a portfolio.hu
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >Nyárzáró kedvezménnyel búcsúztatja a szezont a Rossmann
A Rossmann különleges kedvezménnyel zárja a nyarat: 2025. augusztus 11–17.…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt a Waberer’s csoport nyeresége a második negyedévben
A Waberer’s csoport árbevétele a második negyedévben 7,2 százalékkal 203…
Tovább olvasom >