„Nagy Friss Árvágás” a maláj Tescóban
A Tesco hipermarketlánc hatalmas árcsökkentési akciót jelentett be Malajziában, összesen 30 millió maláj ringgit (kb. 9.2 millió USD) értékben.
A "Nagy Friss Árvágás" névre elkeresztelt akció egyes termékek esetén 40%-os kedvezményeket is jelent és a társaság legalább 3 hónapig szeretné fenntartani – adta hírül az egyik maláj online hírportál.
Az akció során több mint 40 hétköznapi élelmiszeripari cikk céduláit cserélik olcsóbbakra, úgymint a csirkehús, a gyümölcsök vagy a zöldségek.
Chris Bush vezérigazgató a vásárlóik mindennapi megélhetését megkönnyítő intézkedésként kommunikálta az esetet. Szerinte a bevásárlókártyák adatai alapján gyűjtik össze az ilyen akciók körébe bevont termékek listáját. Malajziában a vásárlók közül 2.8 millió ember rendelkezik ilyennel és az árucikkek 72%-a kerül ezek tulajdonosaihoz – írja a portfolio.hu
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >