Nagy Elek meghirdette a kamarai reneszánsz programját
Október 30-án tartott tisztújító küldöttgyűlésén a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) Nagy Eleket választotta új elnökévé. A szavazás során Nagy Elek 121 voksot kapott, míg Parragh László, a leköszönő elnök 67 szavazatot gyűjtött.

Nagy Elek
Az új elnök kiemelte, hogy bár tiszteletben tartja az eddigi eredményeket, programja új irányt szab a kamarának. Nagy Elek elkötelezett az együttműködés, a közös gondolkodás és a tudásalapú döntéshozatal mellett, amelyek szerinte elengedhetetlenek a szervezet jövője szempontjából. A „kamarai reneszánsz” program célja, hogy az MKIK minden eszközével támogassa a hazai vállalkozások versenyképességét, és építsen a területi kamarákban felhalmozott szakmai tudásra.
Nagy Elek hangsúlyozta a kormányzattal folytatott együttműködés fontosságát, melynek keretében az MKIK továbbra is aktívan részt kíván venni szakmai javaslatok kidolgozásában. Az új elnök bízik abban, hogy a közös munka és a kamarai közösség támogatásával sikerül egy megújult, versenyképes kamarai rendszert létrehozni. „Ahogy a reneszánsz korszakában az ember került a középpontba, úgy a megújuló kamara középpontjában a vállalkozások állnak” – fogalmazott.
A küldöttgyűlésen Nagy Elek megköszönte a kamarai közösség bizalmát, valamint háláját fejezte ki kampányában részt vevő munkatársainak, a vármegyei és városi kamarai partnereinek. Külön köszönetet mondott Parragh Lászlónak a kamara élén töltött 24 éves munkájáért és a szervezet fejlődésében betöltött szerepéért.
Kapcsolódó cikkeink
Történelmi utazás a magyar bor nyomában – Egerben folytatódik a Rubicon és az MKIK előadássorozata
Május 15-én Egerben folytatódik a Rubicon Intézet és a Magyar…
Tovább olvasom >Együttműködési megállapodást kötött az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ és az MKIK
Együttműködési megállapodást kötött az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ (AÖFK)…
Tovább olvasom >Szorosabbá válnak a magyar-szaudi kereskedelmi is turisztikai kapcsolatok
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) célja, hogy a magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >