Nagy-Britanniában és az Egyesült Államokban is népszerű a holland Heineken
A világ negyedik legnagyobb söripari csoportja tavaly 11,8 milliárd euro bevételt könyvelhetett el. Itthon 28 százalékos részesedést tudhat magáénak a cég.A holland társaság sörtermelése 119 millió hektoliterről 132
millióra emelkedett tavaly. Üzemi eredmény 12,7 százalékkal, 1,6 milliárd euróra nőtt, adózott
eredménye 930 millió euró volt.
2007-ben is hasonlóan jó eredményre számítanak, bár arra is
felhívták a figyelmet, hogy a nyersanyagáraik hét-nyolc százalékkal nőhetnek.
A Heineken magyarországi érdekeltsége, a Brau Union Hungária
Sörgyárak Nyrt. legfrissebb gyorsjelentés szerint 2006 második félévében a
belföldi értékesítés nettó árbevétele 42 519 millió forint volt, a növekedés
2821 millió forint, azaz 7,1 százalék az előző évi adathoz képest.
2006-ban a teljes magyar sörpiac forgalma 7 556 000
hektoliter volt, ebből 28,1 százalék volt a Brau Union Hungária részesedése. A
cég tavaly 2 188 000 hektoliter sört értékesített, ebből a cégcsoporthoz
tartozó (szlovák, horvát és cseh) leányvállalatok részére értékesített exportsör
64 000 hektolitert tett ki.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >