Milliárdos fejlesztések és új termékek a Nádudvarinál
Néhány év alatt a meghatározó hazai gyártók közé emelkedett a Nádudvari Élelmiszer Kft., amely az idén minden területén fejlesztett, és ennek eredményeként ősszel új termékekkel lépett a piacra. Az eredetileg elsősorban a túrójáról ismert társaság az elmúlt négy év mindegyikében egymilliárdos forgalombővülést tudott elérni, és így az idén várhatóan 8,5 milliárd forint árbevétellel zár a tavalyi 7,4 milliárdot követően – mondta Volosinovszki János ügyvezető.
2017 a beruházások éve volt a Nádudvari Élelmiszer Kft.-nél, összesen 1,56 milliárd forint értékű fejlesztés valósult meg. Ehhez a kormány nagyvállalati beruházási programjából 550 milliós támogatást kapott a cég. A tejüzemben technológiai korszerűsítés és kapacitásbővítés is történt, fejlesztették a tovább feldolgozó vonalukat, amellyel az egyre népszerűbb E-mentes termékeik volumenét tudják növelni. A húsüzemnek 650 négyzetméterrel növelték az alapterületét, valamint olyan füstölőházakat és pácoló vonalat állítottak üzembe, amelyek révén új termékekkel jelenhettek meg a piacon. Az új, Nádudvari márkájú kolozsvári, csécsi és császárszalonnájukkal már piacra léptek az ősszel.
A legnagyobb beruházás a mirelitüzletágban valósult meg, ahol az eddigi mellé újabb panírozó vonalat telepítettek. A fejlesztés eredményeként a hús-, zöldség- és sajttermékeken túl már mirelit desszerteket is tudnak készíteni. Túrógombócuk és tejfölös túrógombócuk mellett túrótöltelékes, szilvás és mogyorókrémes mirelit gombócuk már kapható is a boltokban.
Volosinovszki János szerint a Nádudvari Élelmiszer Kft. arra törekszik, hogy a fogyasztóknak házias, hagyományos magyar ízesítésű élelmiszereket kínáljon – debreceni páros kolbászuk például elnyerte a hungarikum védjegyet is. A csomagoláson és a kommunikációban is hangsúlyozzák az általuk készített élelmiszerek magyar eredetét, jellegét, ezért tervezik, hogy a Nádudvari márkatermékeikre is megszerzik a Magyar Termék tanúsító védjegyet. //
Volosinovszki János
ügyvezető
Nádudvari Élelmiszer
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát,…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >