Milliárdos fejlesztések és új termékek a Nádudvarinál
Néhány év alatt a meghatározó hazai gyártók közé emelkedett a Nádudvari Élelmiszer Kft., amely az idén minden területén fejlesztett, és ennek eredményeként ősszel új termékekkel lépett a piacra. Az eredetileg elsősorban a túrójáról ismert társaság az elmúlt négy év mindegyikében egymilliárdos forgalombővülést tudott elérni, és így az idén várhatóan 8,5 milliárd forint árbevétellel zár a tavalyi 7,4 milliárdot követően – mondta Volosinovszki János ügyvezető.
2017 a beruházások éve volt a Nádudvari Élelmiszer Kft.-nél, összesen 1,56 milliárd forint értékű fejlesztés valósult meg. Ehhez a kormány nagyvállalati beruházási programjából 550 milliós támogatást kapott a cég. A tejüzemben technológiai korszerűsítés és kapacitásbővítés is történt, fejlesztették a tovább feldolgozó vonalukat, amellyel az egyre népszerűbb E-mentes termékeik volumenét tudják növelni. A húsüzemnek 650 négyzetméterrel növelték az alapterületét, valamint olyan füstölőházakat és pácoló vonalat állítottak üzembe, amelyek révén új termékekkel jelenhettek meg a piacon. Az új, Nádudvari márkájú kolozsvári, csécsi és császárszalonnájukkal már piacra léptek az ősszel.
A legnagyobb beruházás a mirelitüzletágban valósult meg, ahol az eddigi mellé újabb panírozó vonalat telepítettek. A fejlesztés eredményeként a hús-, zöldség- és sajttermékeken túl már mirelit desszerteket is tudnak készíteni. Túrógombócuk és tejfölös túrógombócuk mellett túrótöltelékes, szilvás és mogyorókrémes mirelit gombócuk már kapható is a boltokban.
Volosinovszki János szerint a Nádudvari Élelmiszer Kft. arra törekszik, hogy a fogyasztóknak házias, hagyományos magyar ízesítésű élelmiszereket kínáljon – debreceni páros kolbászuk például elnyerte a hungarikum védjegyet is. A csomagoláson és a kommunikációban is hangsúlyozzák az általuk készített élelmiszerek magyar eredetét, jellegét, ezért tervezik, hogy a Nádudvari márkatermékeikre is megszerzik a Magyar Termék tanúsító védjegyet. //
Volosinovszki János
ügyvezető
Nádudvari Élelmiszer
Kapcsolódó cikkeink
Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >