Mystery Shopping felmérés: a Mammut a legjobb

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 04. 12. 13:00

A Mystery Shopping felmérés eredménye szerint a Mammut a legjobb bevásárlóközpont. A második legjobban szervezett bevásárlóközpont az Europark.

Az INTERNATIONAL SERVICE CHECK 2012 decemberében végzett Mystery Shopping felmérést a bevásárlóközpontok területén. A legjobb eredményt a budapesti Mammut bevásárlóközpont érte el 87,4 százalékos eredménnyel. Ezt követte a budapesti MOM Park bevásárlóközpont (85,2 százalék) és az Europeum bevásárlóközpont (84,1 százalék).

A tesztvásárlók a bevásárlóközpontokat szervezés, funkcionalitás és atmoszféra szempontjából vizsgálták, valamint figyelembe vették a parkolók működését, felépítését, és néhány egyéb szempontot is.

A szervezettség és funkcionalitás kategória legjobb eredményét a Mammut érte el, 98,6 százalékkal. Az Europark 94,8 százalékot, a WestEnd 90,2 százalékot kapott.

A üzleteket kétféle szempontból vizsgálták a tesztvásárlók: az üzlet tisztasága, rendezettsége, valamint az alkalmazottak udvariassága és kompetenciája szempontjából.

A kategória átlagos összeredménye 72 százalék lett. Az üzlet és az alkalmazottak megjelenése, kinézete tekintetében az összesített átlageredmény 96,5 százalék lett, míg a leggyengébb értékelést a kiszolgálás színvonala érte el (58,9 százalék).

A meglátogatott üzletek közül a legjobb, 90 százalékos értékelést egy MOM Parkban található érte el. A következő bevásárlóközpontokban követték: debreceni Malompark (87,5 százalék), Europeum (82,5 százalék), a Szinvapark és a Rózsakert (80 százalék), valamint a WestEnd (80 százalék). (Világgazdaság Online)

Kapcsolódó cikkeink