MySPAR app: 5 éve a digitális vásárlási élmény középpontjában
A MySPAR applikáció idén 5 éves – fél évtized, amely során a hazai kiskereskedelem egyik leggyorsabban fejlődő digitális megoldásává vált. A több százezer aktív felhasználó ma már természetes eszközként támaszkodik rá a mindennapi bevásárlások során, mert alkalmas spórolásra, tervezésre és gyors ügyintézésre egyaránt.
Az indulástól a digitális vásárlási asszisztensig
A MySPAR app bevezetése mérföldkőnek számított a magyar élelmiszer-kiskereskedelem digitalizációjában, hiszen a digitális kuponok új szintre emelték a megtakarítás élményét. Az applikáció az elmúlt öt évben folyamatosan bővült: ma már bevásárlólista-tervezővel, digitális blokk és garancia funkcióval segíti a vásárlókat, miközben egyre több, csak az appon keresztül elérhető kedvezmény és szolgáltatás támogatja a tudatos döntéseket. Így a MySPAR a kuponos megoldásból komplex digitális vásárlási asszisztenssé fejlődött.
A SPAR aktívan alakítja a digitális fogyasztói trendeket
A felhasználói adatok alapján egyértelműen nő az igény a gyors, érintésmentes és kényelmes vásárlási megoldások iránt, különösen a fiatalabb generációk körében. A SPAR erre a változásra tudatos innovációval reagál: az új funkciókat folyamatos kutatások, felhasználói visszajelzések és adatelemzés előzik meg, hogy a MySPAR app valódi, a mindennapokban is érzékelhető előnyt nyújtson. A vállalat így nemcsak követi a digitális trendeket, hanem aktívan formálja is azokat a vásárlói igények megértésén és a folyamatos fejlesztéseken keresztül.
A MySPAR a jövő kiskereskedelmének alapja
A SPAR hosszú távú célja, hogy a MySPAR még sokoldalúbb módon kapcsolja össze az online és offline vásárlási élményt. A fejlesztések fókuszában a személyre szabott ajánlatok, a digitális szolgáltatások bővítése, valamint a fenntartható és tudatos vásárlási döntések támogatása áll. 5 év fejlődés, több százezer aktív felhasználó és egy stabil innovációs irány – a MySPAR már ma kézzelfoghatóvá teszi mindazt, amitől a bevásárlás gyorsabbá, egyszerűbbé és személyre szabottabbá válik. (x)
Kapcsolódó cikkeink
20 éves a Magyar Termék – stabil iránytű a hazai FMCG-ben – Benedek Eszter: hogyan épít közösséget és üzleti értéket a védjegyrendszer?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az idő egyre fogy…
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KPMG CEO Outlook 2025: Újratervezett bizalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tiszta kilátás télen is – megérkezett a Shell új, 3,5 literes prémium szélvédőmosója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntartható jövőért díjat nyert a Lidl: elismerés a vállalati transzformációért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tökéletes ünnepek? Inkább éljük meg az #egészenén jegyében az adventi időszakot is!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

