Művészi dekorációként kezd új életet a csomagolás

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 05. 13. 11:12

Sörösrekeszekből, palackokból vagy sörösdobozokból kell művészi igényű dekorációt terveznie annak, aki szeretné megnyerni a HEINEKEN és a Design Terminál legújabb pályázatát. A verseny célja, hogy a hazai pályázók a Heineken sörök csomagolását innovatívan újrahasznosítva alkossanak olyan látványelemeket, amelyek világszerte a vendéglátóhelyek díszei lehetnek. A tervek közül – amelyeket május 31-ig lehet beadni – nemzetközi szakmai zsűri választja ki a legjobbakat, a kategóriagyőztesek pedig komoly pénzjutalomra is számíthatnak. Az élmezőnybe került alkotásokat a június 8-i Central European Fashion Days rendezvényen, a legjobb megvalósult tárgyakat pedig a nyár folyamán a Design Terminál kiállításán tekinthetik meg az érdeklődők.

A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. és a Design Terminál pályázatán olyan hazai pályázók terveit várják, akik kreativitásuk segítségével lehelnek új életet a világszerte ismert sörmárka csomagolóeszközeibe. A tervekhez felhasználhatják a Heineken sörösdobozokat, üvegpalackokat és sörösrekeszeket is. A lényeg, hogy ezekből az anyagokból olyan újszerű és meghökkentő dekorációs elemeket tervezzenek, amelyek a későbbiekben akár világszerte a Heineken vendéglátóhelyek művészi díszítőelemeivé válhatnak. A látványelemek méretét és formáját tekintve nincsenek előre megadott elvárások: a végeredmény lehet akár söralátét vagy fotel is.

A tervezői versenyen „Diák” és „Szenior” kategóriában indulhatnak a pályázók. Az első kategóriában magyarországi felsőoktatási intézmények hallgatóinak, a másodikban pedig a már befutott tervezők munkáit várják. A „Diák” kategória győztesének 150 ezer, a „Szenior” kategória első helyezettjének pedig 250 ezer forintos díjat ajánlott fel a HEINEKEN. Mindemellett a kategóriagyőztes alkotásokat Budapest éjszakai életének egyik legújabb helyszínén, a hamarosan megnyíló Hello Baby nevű szórakozóhelyen meg is valósítják.
Az idén 140 éves HEINEKEN már számos alkalommal bizonyította az innováció iránti elkötelezettségét: a közelmúltban mutatták be például hazánkban is a világszerte megújult és egységesített söröspalackjaikat. A mostani pályázattal az innováció mellett a környezetbarát látásmód fontosságára is szeretnék felhívni a figyelmet.

A versenyre május 31-ig lehet nevezni, a nemzetközi szakmai zsűri által legjobbnak ítélt alkotásokat pedig a hazai és közép-európai divat színe-javát felvonultató, a Design Terminál szervezésében megvalósuló Central European Fashion Days nevű rendezvényen is bemutatják június elején. A legjobb megvalósult tervek pedig a Design Terminálban láthatók majd egy kiállítás keretein belül. A részletes pályázati kiírást a Heineken és a Design Terminál Facebook oldalán is megtalálják az érdeklődők.

Kapcsolódó cikkeink