Művészi dekorációként kezd új életet a csomagolás
Sörösrekeszekből, palackokból vagy sörösdobozokból kell művészi igényű dekorációt terveznie annak, aki szeretné megnyerni a HEINEKEN és a Design Terminál legújabb pályázatát. A verseny célja, hogy a hazai pályázók a Heineken sörök csomagolását innovatívan újrahasznosítva alkossanak olyan látványelemeket, amelyek világszerte a vendéglátóhelyek díszei lehetnek. A tervek közül – amelyeket május 31-ig lehet beadni – nemzetközi szakmai zsűri választja ki a legjobbakat, a kategóriagyőztesek pedig komoly pénzjutalomra is számíthatnak. Az élmezőnybe került alkotásokat a június 8-i Central European Fashion Days rendezvényen, a legjobb megvalósult tárgyakat pedig a nyár folyamán a Design Terminál kiállításán tekinthetik meg az érdeklődők.
A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. és a Design Terminál pályázatán olyan hazai pályázók terveit várják, akik kreativitásuk segítségével lehelnek új életet a világszerte ismert sörmárka csomagolóeszközeibe. A tervekhez felhasználhatják a Heineken sörösdobozokat, üvegpalackokat és sörösrekeszeket is. A lényeg, hogy ezekből az anyagokból olyan újszerű és meghökkentő dekorációs elemeket tervezzenek, amelyek a későbbiekben akár világszerte a Heineken vendéglátóhelyek művészi díszítőelemeivé válhatnak. A látványelemek méretét és formáját tekintve nincsenek előre megadott elvárások: a végeredmény lehet akár söralátét vagy fotel is.
A tervezői versenyen „Diák” és „Szenior” kategóriában indulhatnak a pályázók. Az első kategóriában magyarországi felsőoktatási intézmények hallgatóinak, a másodikban pedig a már befutott tervezők munkáit várják. A „Diák” kategória győztesének 150 ezer, a „Szenior” kategória első helyezettjének pedig 250 ezer forintos díjat ajánlott fel a HEINEKEN. Mindemellett a kategóriagyőztes alkotásokat Budapest éjszakai életének egyik legújabb helyszínén, a hamarosan megnyíló Hello Baby nevű szórakozóhelyen meg is valósítják.
Az idén 140 éves HEINEKEN már számos alkalommal bizonyította az innováció iránti elkötelezettségét: a közelmúltban mutatták be például hazánkban is a világszerte megújult és egységesített söröspalackjaikat. A mostani pályázattal az innováció mellett a környezetbarát látásmód fontosságára is szeretnék felhívni a figyelmet.
A versenyre május 31-ig lehet nevezni, a nemzetközi szakmai zsűri által legjobbnak ítélt alkotásokat pedig a hazai és közép-európai divat színe-javát felvonultató, a Design Terminál szervezésében megvalósuló Central European Fashion Days nevű rendezvényen is bemutatják június elején. A legjobb megvalósult tervek pedig a Design Terminálban láthatók majd egy kiállítás keretein belül. A részletes pályázati kiírást a Heineken és a Design Terminál Facebook oldalán is megtalálják az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >