Mutasd meg lakóhelyed szépségeit és nyerj belföldi hosszúhétvégét a Szentkirályival!
Hazai látványosságokat népszerűsít fotós nyereményjátékával a Szentkirályi. Az „Egy csepp nyár itthon” névre keresztelt kezdeményezés résztvevői kéthetente belföldi hosszúhétvégét és hetente értékes éttermi utalványt nyerhetnek, ha az #egycseppnyaritthon hashtaget használva fényképen mutatják be a lakóhelyük közélében található látnivalókat, amikre büszkék.
Egy eddig sosem tapasztalt helyzet állt elő 2020 nyarán, amelynek következtében sokan belföldön töltik nyári szabadságukat. Ehhez alkalmazkodva a Szentkirályi ásványvíz arra buzdítja vásárlóit, hogy ragadjanak kamerát, és mutassák meg a Szentkirályi közösségének lakóhelyük látványosságait. Annak érdekében, hogy a követők minél több izgalmas magyarországi helyszínt megismerjenek, a díjnyertes ásványvízmárka fotópályázattal egybekötött nyereményjátékot hirdet. A hazai éttermeket és szállodákat népszerűsítő nyereményekkel azok gazdagodhatnak, akik a nyári napokon Szentkirályi ásványvízzel indulnak el felfedezni a közeli nevezetességeket, és az erről készült fotót feltöltik #egycseppnyaritthon hashtaggel az Instagramra, Facebookon a nyereményjáték bejegyzése alá kommentként vagy elküldik a Szentkirályi Facebook oldalára privát üzenetben.
„Mindig fontos volt számunkra, hogy megismerjük a fogyasztóinkat, azonban az idei verseny arra is lehetőséget teremt, hogy felfedezzük hazánk rejtett kincseit. A nyereményjátékban résztvevők segítségével szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy mennyi csodás látnivaló vár ránk akár a közvetlen környezetünkben is. Izgatottan várjuk, hogy milyen ismerős és ismeretlen tájakon bukkannak fel a Szentkirályi palackok” – mondta el van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi Magyarország marketingvezetője.
A július 15. és augusztus 15. között zajló kampányban minden második héten kiemelt nyereményt sorsolnak: három szerencsés két éjszakás, belföldi pihenésre utazhat párjával a szilvásváradi La Contessa Kastélyhotelbe, a visegrádi Thermal Hotel Visegrádba vagy a sárvári Hotel Spiritbe. Ezen túl a résztvevők hetente nyerhetnek egy 20 000 forint értékű páros vacsorát, amelyet a felkínált három étterem valamelyikében fogyaszthatnak el. Összesen közel 20 étterem csatlakozott a kezdeményezéshez, így minden héten más és más gasztroélmény vár a nyertesekre.
A márka a győztesek fotóit a Szentkirályi Ásványvíz Facebook és Instagram oldalán is közzéteszi, a további pályaművek az #egycseppnyaritthon hashtag alatt tekinthetők meg az Instagramon.
Kapcsolódó cikkeink
Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >Egy cseppel közelebb az egészséghez: így lehet izgalmas a napi folyadékpótlás
A nem megfelelő hidratáció fejfájást, fáradtságot és koncentrációs problémákat okozhat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >