Munkatársak támogatására hozott létre alapítványt a Tesco
Lassan egy hónapja kezdte meg működését a Tesco Angyal Alapítvány, amelyet az áruházlánc a nehéz helyzetbe került kollégák támogatására hozott létre. A munkatársak összefogásával és az alapítvány kezdőtőkéjével együtt már több mint 7 millió forint támogatási összeg hívható le, a Tesco ráadásul a kollégák által önkéntesen adományozott összes forintot megduplázza.
Szigeti Barbara, a Tesco kiskereskedelmi HR-vezetője
A Tescónál dolgozó kollégák mindig készen állnak arra, hogy segítő kezet nyújtsanak egymásnak, legyen szó krízishelyzetről, betegségről, elemi kárról, esetleg hirtelen családi tragédiáról. Az áruházlánc azonban vállalati szinten is szeretne e kezdeményezések mögé állni, keretet biztosítani, egyúttal új szintre emelni a segítségnyújtást. Ezért a Tesco megalapította a Tesco Angyal Alapítványt, amelynek kuratóriuma havonta dönt a támogatás összegéről és a jogosultakról.
„Örülök és büszkeséggel tölt el, hogy elindítottuk a Tesco Angyal Alapítványt. Eddig is nagyon sok példaértékű jótékonysági összefogást láthattunk a vállalaton belül, de ezzel a kezdeményezéssel most még több érintett kolléga részesülhet a kollégák és a Tesco támogatásában. A Tesco saját angyala április elején a budaörsi központi irodában és az áruházainkban jótékonysági sütemény- és játékvásárokkal kezdte meg tevékenységét. Az alapítványunk hazai indulása óta eltelt közel egy hónap alatt a kollégák már több mint 2 millió forintot adományoztak bajba jutott munkatársaik megsegítésére, ami nagyon jó érzéssel tölt el. A munkatársak által befizetett minden egyes forintot a Tesco megdupláz. A Tesco Angyal Alapítvány számára rendelkezésre álló keret az alapítótőkével együtt már a 7 millió forintot is meghaladja” – emelte ki Szigeti Barbara, a Tesco kiskereskedelmi HR-vezetője.
A Tesco Angyal Alapítvány számára a minimum adományozható összeg 100 Ft, a maximum összeg nincs meghatározva. A támogatás történhet havi rendszerességgel vagy eseti jelleggel is, sőt van lehetőség célzott, névre szóló adományozásra is.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >