Munkatársak támogatására hozott létre alapítványt a Tesco
Lassan egy hónapja kezdte meg működését a Tesco Angyal Alapítvány, amelyet az áruházlánc a nehéz helyzetbe került kollégák támogatására hozott létre. A munkatársak összefogásával és az alapítvány kezdőtőkéjével együtt már több mint 7 millió forint támogatási összeg hívható le, a Tesco ráadásul a kollégák által önkéntesen adományozott összes forintot megduplázza.
Szigeti Barbara, a Tesco kiskereskedelmi HR-vezetője
A Tescónál dolgozó kollégák mindig készen állnak arra, hogy segítő kezet nyújtsanak egymásnak, legyen szó krízishelyzetről, betegségről, elemi kárról, esetleg hirtelen családi tragédiáról. Az áruházlánc azonban vállalati szinten is szeretne e kezdeményezések mögé állni, keretet biztosítani, egyúttal új szintre emelni a segítségnyújtást. Ezért a Tesco megalapította a Tesco Angyal Alapítványt, amelynek kuratóriuma havonta dönt a támogatás összegéről és a jogosultakról.
„Örülök és büszkeséggel tölt el, hogy elindítottuk a Tesco Angyal Alapítványt. Eddig is nagyon sok példaértékű jótékonysági összefogást láthattunk a vállalaton belül, de ezzel a kezdeményezéssel most még több érintett kolléga részesülhet a kollégák és a Tesco támogatásában. A Tesco saját angyala április elején a budaörsi központi irodában és az áruházainkban jótékonysági sütemény- és játékvásárokkal kezdte meg tevékenységét. Az alapítványunk hazai indulása óta eltelt közel egy hónap alatt a kollégák már több mint 2 millió forintot adományoztak bajba jutott munkatársaik megsegítésére, ami nagyon jó érzéssel tölt el. A munkatársak által befizetett minden egyes forintot a Tesco megdupláz. A Tesco Angyal Alapítvány számára rendelkezésre álló keret az alapítótőkével együtt már a 7 millió forintot is meghaladja” – emelte ki Szigeti Barbara, a Tesco kiskereskedelmi HR-vezetője.
A Tesco Angyal Alapítvány számára a minimum adományozható összeg 100 Ft, a maximum összeg nincs meghatározva. A támogatás történhet havi rendszerességgel vagy eseti jelleggel is, sőt van lehetőség célzott, névre szóló adományozásra is.
Kapcsolódó cikkeink
Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új törvényjavaslat védené a hagyományos pénztárakat a nagy üzletekben
A Kereszténydemokrata Néppárt frakcióvezetője, Simicskó István olyan törvénymódosítást kezdeményezett, amely…
Tovább olvasom >Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >