Munkatársak támogatására hozott létre alapítványt a Tesco
Lassan egy hónapja kezdte meg működését a Tesco Angyal Alapítvány, amelyet az áruházlánc a nehéz helyzetbe került kollégák támogatására hozott létre. A munkatársak összefogásával és az alapítvány kezdőtőkéjével együtt már több mint 7 millió forint támogatási összeg hívható le, a Tesco ráadásul a kollégák által önkéntesen adományozott összes forintot megduplázza.
Szigeti Barbara, a Tesco kiskereskedelmi HR-vezetője
A Tescónál dolgozó kollégák mindig készen állnak arra, hogy segítő kezet nyújtsanak egymásnak, legyen szó krízishelyzetről, betegségről, elemi kárról, esetleg hirtelen családi tragédiáról. Az áruházlánc azonban vállalati szinten is szeretne e kezdeményezések mögé állni, keretet biztosítani, egyúttal új szintre emelni a segítségnyújtást. Ezért a Tesco megalapította a Tesco Angyal Alapítványt, amelynek kuratóriuma havonta dönt a támogatás összegéről és a jogosultakról.
„Örülök és büszkeséggel tölt el, hogy elindítottuk a Tesco Angyal Alapítványt. Eddig is nagyon sok példaértékű jótékonysági összefogást láthattunk a vállalaton belül, de ezzel a kezdeményezéssel most még több érintett kolléga részesülhet a kollégák és a Tesco támogatásában. A Tesco saját angyala április elején a budaörsi központi irodában és az áruházainkban jótékonysági sütemény- és játékvásárokkal kezdte meg tevékenységét. Az alapítványunk hazai indulása óta eltelt közel egy hónap alatt a kollégák már több mint 2 millió forintot adományoztak bajba jutott munkatársaik megsegítésére, ami nagyon jó érzéssel tölt el. A munkatársak által befizetett minden egyes forintot a Tesco megdupláz. A Tesco Angyal Alapítvány számára rendelkezésre álló keret az alapítótőkével együtt már a 7 millió forintot is meghaladja” – emelte ki Szigeti Barbara, a Tesco kiskereskedelmi HR-vezetője.
A Tesco Angyal Alapítvány számára a minimum adományozható összeg 100 Ft, a maximum összeg nincs meghatározva. A támogatás történhet havi rendszerességgel vagy eseti jelleggel is, sőt van lehetőség célzott, névre szóló adományozásra is.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Makó új ipari korszakba lép – indul a kínai alumíniumdobozgyár
Történelmi léptékű beruházás zajlik Makón: a kínai CPMC vállalat hazai…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >