Munkatársak támogatására hozott létre alapítványt a Tesco
Lassan egy hónapja kezdte meg működését a Tesco Angyal Alapítvány, amelyet az áruházlánc a nehéz helyzetbe került kollégák támogatására hozott létre. A munkatársak összefogásával és az alapítvány kezdőtőkéjével együtt már több mint 7 millió forint támogatási összeg hívható le, a Tesco ráadásul a kollégák által önkéntesen adományozott összes forintot megduplázza.
Szigeti Barbara, a Tesco kiskereskedelmi HR-vezetője
A Tescónál dolgozó kollégák mindig készen állnak arra, hogy segítő kezet nyújtsanak egymásnak, legyen szó krízishelyzetről, betegségről, elemi kárról, esetleg hirtelen családi tragédiáról. Az áruházlánc azonban vállalati szinten is szeretne e kezdeményezések mögé állni, keretet biztosítani, egyúttal új szintre emelni a segítségnyújtást. Ezért a Tesco megalapította a Tesco Angyal Alapítványt, amelynek kuratóriuma havonta dönt a támogatás összegéről és a jogosultakról.
„Örülök és büszkeséggel tölt el, hogy elindítottuk a Tesco Angyal Alapítványt. Eddig is nagyon sok példaértékű jótékonysági összefogást láthattunk a vállalaton belül, de ezzel a kezdeményezéssel most még több érintett kolléga részesülhet a kollégák és a Tesco támogatásában. A Tesco saját angyala április elején a budaörsi központi irodában és az áruházainkban jótékonysági sütemény- és játékvásárokkal kezdte meg tevékenységét. Az alapítványunk hazai indulása óta eltelt közel egy hónap alatt a kollégák már több mint 2 millió forintot adományoztak bajba jutott munkatársaik megsegítésére, ami nagyon jó érzéssel tölt el. A munkatársak által befizetett minden egyes forintot a Tesco megdupláz. A Tesco Angyal Alapítvány számára rendelkezésre álló keret az alapítótőkével együtt már a 7 millió forintot is meghaladja” – emelte ki Szigeti Barbara, a Tesco kiskereskedelmi HR-vezetője.
A Tesco Angyal Alapítvány számára a minimum adományozható összeg 100 Ft, a maximum összeg nincs meghatározva. A támogatás történhet havi rendszerességgel vagy eseti jelleggel is, sőt van lehetőség célzott, névre szóló adományozásra is.
Kapcsolódó cikkeink
Új típusú eladáshelyi hirdetőeszközt vezet be Magyarországon a Tesco
A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Idén nyáron is tescózhatunk a Balatonon: kiszállítás akár 30 perc alatt a nyaralóba
A balatoni nyaralás egyszerre szólhat a gondtalan kikapcsolódásról és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >