Munkahely-megőrzéssel kombinált munkavállalói képzés a Coránál

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 12. 03. 13:51

A Cora áruházakat üzemeltető Magyar Hipermarket Kft. 2010. szeptemberétől a budakalászi, fóti és szegedi áruházaiban munkahelyi képzési programokat indított Képzések a Magyar Hipermarket Kft-nél címmel. Az Európai Unió által támogatott TÁMOP-2.3.3/B-09/10-2010-0020 képzési program keretében a Magyar Hipermarket Kft, mint kedvezményezett összesen 85.270.761 Ft-os támogatást nyert. A képzés 200 főt érint, a várhatóan megszerzett képzettségek száma 203 darab. A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap és a Magyar Állam társfinanszírozásával valósul meg.

A Cora 13 éves működése óta kiemelt figyelmet fordít a vásárlói igények színvonalas kiszolgálására, amelyben fontos szerepet kap a munkatársak megfelelő képzettsége, életpálya modelljük kialakítása. Ennek érdekében a különféle tanfolyamokon a korszerű vezetői, kiskereskedelmi menedzseri, valamint ügyfélszolgálati és technológiai beruházásokhoz kapcsolódó képességeiket bővíthetik a résztvevők. A budakalászi, fóti és szegedi Corában, 200 dolgozónak indítanak tréningeket. Az áruházak vállalták, hogy létszámukat a képzés ideje alatt, valamint a képzést követően 2011. év végéig nem csökkentik.

A 96 órás vezetői képzés keretében a résztvevő 90 fő a legújabb vezetéstechnikai ismereteket sajátítja el, amelyek részben feladataik magas színvonalú ellátásához, részben előmenetelük érdekében nélkülözhetetlenek.

A 14 fős, 72 órában szervezett kiskereskedelmi menedzser képzés elsősorban a minőségi szakmai ismeretek elsajátítására, szervezési és irányítási módszerek megismertetésére és gyakorlására irányul.

A korszerű logisztikai ismeretek nélkülözhetetlenek a modern kiskereskedelemben, ezért a 120 órás raktáros képzés az áruházakban a készletgazdálkodás és nyilvántartás hatékony eszközeit ismerteti meg. A képzésben 12 fő részesül, akik a képzés végén OKJ-s szakvizsgát tesznek – ezzel szakmát kapnak kezükbe.

A Cora hipermarketek kiemelt figyelmet fordítanak a vásárlói kérések, észrevételek kezelésére. Ehhez nyújt segítséget a 61 fős ügyfélszolgálati képzés 60 órában. A képzés során a dolgozók vásárlóközpontú hozzáállásukat, konfliktuskezelési technikáikat is fejleszteni tudják.

A tisztaság, a megfelelő higiénia az élelmiszereket forgalmazó áruházak kulcskérdése. A 23 fő részére szervezett takarítói képzés 230 órában megismerteti a résztvevőket a terület mesterfogásaival, ezzel munkájuk gyorsabb, költséghatékonyabb, környezettudatosabb lesz. A képzés végén a résztvevők OKJ-s szakvizsgát tesznek – ezzel szakmát kapnak kezükbe.

Kapcsolódó cikkeink