Muncholni is lehet már az Auchanban
Áprilistól a Munch szolgáltatása is bekerül az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Egyelőre két áruházzal indulnak, Soroksáron és a Savoya Parkban lehet majd átvenni a kedvezményes meglepetés csomagokat. Nyár elejére várhatóan már az összes Auchan áruházban töredékáron lehet hozzájutni a háromféle munch csomaghoz.
Háromféle meglepetéscsomagja lesz az Auchannak „Maradtmég” fantázianéven, visszautalva évvégi kampányukra, amellyel szintén a maradékmentésre ösztönöztek. A zöldség-gyümölcs munch 1 500 forint értékű terméket tartalmaz, amit 500 forintért fognak adni, a Pékség munch-ba 3 000 forintot érő pékáru kerül, amit 1 000 forintért lehet elvinni, a Mix munch csomagért – amiben főként reggelire vagy vacsorára elfogyasztható, hűtést igénylő termékek lesznek 6 000 forint értékben – mindössze 2 000 forintot kell adni. A lejárat közeli friss és kedvelt élelmiszerek tehát akár 66%-os árengedménnyel is elvihetők lesznek az Auchanból. A csomagok értéke és a kedvezményes ár minden áruházban egységes lesz, de a csomagokban szereplő termékek a készlettől függően áruházanként változhatnak.
A hűtést igénylő termékek a lejárat előtti napon, a pékáru a sütéstől számított 24 órán belül, a zöldség-gyümölcs pedig részletes minőségi előírásoknak megfelelve kerülhet a csomagokba. Emellett a leglényegesebb irányelv, hogy csak jó minőségű, az élelmiszerbiztonsági szempontokból megfelelő termékeket ajánlanak fel muncholásra.
A “Maradtmég” csomagokat a vásárlók délután 17 óráig rendelhetik meg a Munch weboldalán vagy az applikációban. Az átvételi idősáv áruházanként eltérő lehet, de általában 18:30-20:30 között vehetők át a termékek az áruházak Vevőszolgálatán található Munch átvételi pontokon. A Munch weboldalán és alkalmazásán belül mindig naprakész információ lesz kint az átvételi idősávról.
Az áruházakban jól szervezett csapatmunka folyik majd, hogy az átvételi időszak kezdetére minden megrendelt csomag készen álljon. A munkatársak egy belső applikáció segítségével állítják össze a csomagokat, amelyek a lédig termékek esetében is tartalmaznak információkat az allergén összetevőkről.
Világviszonylatban elmondható, hogy a megtermelt élelmiszer harmada nem kerül elfogyasztásra és egyszerre jelent komoly gazdasági, társadalmi és környezeti problémát. Éppen ezért az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem fenntarthatósági stratégiánk egyik kiemelt eleme és közel egy évtizede teszünk jelentős lépéseket ezirányban. A feleslegessé vált élelmiszert rászorulókhoz juttatjuk el, tavaly pedig bevezettünk egy mesterséges intelligencián alapuló applikációt, amely hatékonyabbá teszi a kiárusítási folyamatainkat. Nagyon örülünk annak, hogy ezentúl a Munch-nak köszönhetően további lehetőséget tudunk nyújtani vásárlóink számára az élelmiszermentésre és akár 66%-kal kedvezőbb áron tudnak minőségi termékekhez jutni – mondta el várakozásaikról Varga-Futó Ildikó, az Auchan CSR igazgatója.
„Az Auchan kollégái hatalmas lelkesedéssel és támogatással vetették bele magukat a közös együttműködésbe. Az áruház két boltjában menthető „Maradtmég” csomagok nemcsak a muncholók számára jelentenek egy újdonságot, hanem számunkra is. Az Auchan-nal való sikeres együttműködés újabb példája annak, hogy miként tudja egy nemzetközi kiskereskedelmi lánc kreatívan beépíteni az ételmentést a működésébe, és reméljük, hogy a partnerségnek sikerül majd az országhatáron belül és kívül is túlívelnie”
– mondta Perepelica Kirill, a Munch társalapítója.
Kapcsolódó cikkeink
Új irányt vesz az Auchan: kisebb boltokkal lépne szintet a hipermarketlánc
Az Auchan Magyarország új stratégiát hirdetett: a következő években kisebb…
Tovább olvasom >Írország: nyáron csúcsra jár az élelmiszerpazarlás
A Too Good To Go friss felmérése szerint az ír…
Tovább olvasom >Átlagosan nem emelkedtek az árak az Auchanban tanszervásárában tavalyhoz képest
Kezdetét vette a tanszervásár az Auchanban, ahol idén nem kell…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jövő szombaton kezdődik a Nyitott Napok Porta rendezvénysorozata
Jövő szombaton Szatmár és Bereg térségének bemutatkozásával kezdődik a Nyitott…
Tovább olvasom >Újabb drágulási hullám a baromfipiacokon: a csirkemell ára egy év alatt 17 százalékkal nőtt
Jelentősen emelkedtek a baromfitermékek árai Magyarországon az elmúlt hónapokban –…
Tovább olvasom >62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >