Müller – Több mint egy drogéria
Amikor 1953-ban megalakult a Müller cég, még senki sem gondolta, hogy hamarosan a német kiskereskedelmi láncok egyik legmeghatározóbb alakjává válik. A Müller az évtizedek óta tartó töretlen fejlődésével Európa immár 7 országában, több mint 900 üzlettel van jelen. Magyarországon 2007-ben nyitotta első üzletét, ma 33 üzlettel képviselteti magát a hazai piacon.
A Müller vásárlási élményt számos extra szolgáltatás teszi teljessé. Az üzletekben alapos termékismerettel rendelkező értékesítési tanácsadók várják a vásárlókat, akik készséggel segítenek a vevőknek megtalálni a tökéletes terméket. A megvásárolt ajándékokat kérésre díjmentesen dekoratív díszcsomagolással látják el. A vevői megrendelés lehetősége gondoskodik arról, hogy az üzlethálózatba belistázott, de a teljes hálózatban nem kapható termék valamennyi fogyasztó számára elérhető legyen. A kizárólag a Müller-üzletekben kapható Make up Factory termékek szakértői előre egyeztetett időpontban sminktanácsadással állnak a vevők rendelkezésére. A cég 2020-ban megújította Baby Club babaprogramját, amely számos előnyt biztosít tagjai számára: ajándék a baba születésekor, rendszeres hírlevelek, kedvezménykuponok, akciók, termékajánlók.
A vállalat által forgalmazott termékek jelentős része Németországból érkezik, kiváló minőségű, fogyasztói teszteken díjazott, exkluzív, gyakran más magyarországi üzlethálózatban nem forgalmazott termékeket kínálva ezzel vásárlóinak. A széles vásárlói igények kielégítésére törekedve a luxus és lifestyle márkák mellett kiemelt szerepet kap a saját márkás termékek egyre bővülő kínálata. A vállalat 39 saját márkája közel 4000 kedvező ár-érték arányú termékével a szortiment teljes egészét lefedi.
A Müller beszállítói között az évek során egyre több magyar partner foglal helyet. A vállalat tudatosan bővíti termékpalettáját hazai natúr és bioélelmiszerekkel, kozmetikumokkal, teret adva a magyar kis- és középvállalkozásoknak megmutatni magukat és bekerülni a Müller polcaira.
A cég a saját márkás termékeinek gyártásánál és csomagolásánál kiemelt figyelmet fordít a környezetvédelemre. Számos AVEO, Barfuss, Duchesse, Lavozon, SensiDent és Terra Naturi termék összetétele mikroműanyag-mentes, és egyre több saját márkás termék rendelkezik olyan környezetbarát minősítéssel, mint például a Kék angyal, a Fairtrade, az FSC vagy a biominősítés. //
Kapcsolódó cikkeink
Erwin Müller második „Goldener Zuckerhut” díját nyerte el – Példátlan életmű a kiskereskedelemben
Berlinben, mintegy 500 vendég jelenlétében vehette át Erwin Müller, a…
Tovább olvasom >Nébih: citromos frissítő italt hívtak vissza a forgalomból
Citromos frissítő italt hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria…
Tovább olvasom >Nébih: vagdalthúst hívott vissza a Müller
Vadász vagdalthúst hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >