Müller: Német sikertörténet Magyarországon is
Erwin Franz Müller 1953-ban nyitotta meg a németországi Ulm mellett található Unterfahlheimben első férfifodrász-üzletét, melynek érdekessége, hogy kozmetikai és parfümériai cikkek értékesítésével is foglalkozott. Ez volt az első mérföldkő azon az úton, mely elvezette a Müllert ahhoz, hogy a német kiskereskedelmi láncok egyik legmeghatározóbb szereplőjévé váljon. Mára már Európa 7 országában, több mint 900 üzlettel van jelen – Németország mellett, Magyarországon, Ausztriában, Svájcban, Horvátországban, Szlovéniában és Spanyolországban. A vállalat 2023-ban ünnepelte fennállásának 70. évfordulóját.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/06/Brezovsky-Tibor_Muller_opt-scaled-e1717408461443-237x300.jpeg)
Brezovsky Tibor
ügyvezető
Müller Drogéria
Magyarország
Magyarországon a Müller jelenleg 33 üzlettel és 18 ezer négyzetméteres raktárterülettel működik. A vállalat által forgalmazott termékek jelentős része Németországból érkezik, kiváló minőségű, független német fogyasztói teszteken díjazott, exkluzív, gyakran más hazai üzlethálózatban nem forgalmazott termékeket kínálva ezzel vásárlóinak. A vállalat tudatosan bővíti termékpalettáját hazai natúr és bioélelmiszerekkel, kozmetikumokkal, teret adva a magyar kis- és középvállalkozásoknak is.
A Müller sokkal több, mint egy egyszerű drogéria: az üzletekben parfüméria-, natúr- és bio-, papír-írószer, játék-, háztartás-, állatvilág-, multimédia-, valamint harisnya- és kézimunkarészleg is várja a vásárlókat, valamint számos kiváló minőségű saját márkás terméket is kínál. A cég a saját márkás termékeinek gyártásánál és csomagolásánál kiemelt figyelmet fordít a környezetvédelemre, az új termékeket a fenntarthatóság jegyében, ökológiai szempontokat figyelembe véve alkotja meg.
A termékpaletta sokszínűségén kívül fontos a vásárlói élmény és elégedettség. A vállalat célja, hogy az új Müller Magyarország online hűségprogramjának keretén belül a visszatérő törzsvásárlókat jutalmazza lojalitásukért.
A Müller ezen felül folyamatosan keresi a lehetőségeket, hogy eleget tegyen a vásárlói igényeknek, így a 2024. évben két üzlet nyitását is tervezi: az egyik új üzlet Szegeden, a másik új üzlet nyitása pedig Budapesten várható a közeljövőben. //
Kapcsolódó cikkeink
A német piacvezető drogéria, a dm technológiába és a vásárlási élménybe invesztál
A német drogériaóriás dm Közép-Európa szerte kezdi lekörözni az élelmiszer-kiskereskedőket.…
Tovább olvasom >Amikor még nem fáj és amikor már igen – A nap képe
Az ötlet némileg hasonlít egy nálunk is futó torokgyógyszer-reklámra, de…
Tovább olvasom >Az árakba, a technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba invesztált a dm
A drogéria forgalma 17%-kal nőtt az elmúlt gazdasági évben A…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >