Müller: Német sikertörténet Magyarországon is
Erwin Franz Müller 1953-ban nyitotta meg a németországi Ulm mellett található Unterfahlheimben első férfifodrász-üzletét, melynek érdekessége, hogy kozmetikai és parfümériai cikkek értékesítésével is foglalkozott. Ez volt az első mérföldkő azon az úton, mely elvezette a Müllert ahhoz, hogy a német kiskereskedelmi láncok egyik legmeghatározóbb szereplőjévé váljon. Mára már Európa 7 országában, több mint 900 üzlettel van jelen – Németország mellett, Magyarországon, Ausztriában, Svájcban, Horvátországban, Szlovéniában és Spanyolországban. A vállalat 2023-ban ünnepelte fennállásának 70. évfordulóját.

Brezovsky Tibor
ügyvezető
Müller Drogéria
Magyarország
Magyarországon a Müller jelenleg 33 üzlettel és 18 ezer négyzetméteres raktárterülettel működik. A vállalat által forgalmazott termékek jelentős része Németországból érkezik, kiváló minőségű, független német fogyasztói teszteken díjazott, exkluzív, gyakran más hazai üzlethálózatban nem forgalmazott termékeket kínálva ezzel vásárlóinak. A vállalat tudatosan bővíti termékpalettáját hazai natúr és bioélelmiszerekkel, kozmetikumokkal, teret adva a magyar kis- és középvállalkozásoknak is.
A Müller sokkal több, mint egy egyszerű drogéria: az üzletekben parfüméria-, natúr- és bio-, papír-írószer, játék-, háztartás-, állatvilág-, multimédia-, valamint harisnya- és kézimunkarészleg is várja a vásárlókat, valamint számos kiváló minőségű saját márkás terméket is kínál. A cég a saját márkás termékeinek gyártásánál és csomagolásánál kiemelt figyelmet fordít a környezetvédelemre, az új termékeket a fenntarthatóság jegyében, ökológiai szempontokat figyelembe véve alkotja meg.
A termékpaletta sokszínűségén kívül fontos a vásárlói élmény és elégedettség. A vállalat célja, hogy az új Müller Magyarország online hűségprogramjának keretén belül a visszatérő törzsvásárlókat jutalmazza lojalitásukért.
A Müller ezen felül folyamatosan keresi a lehetőségeket, hogy eleget tegyen a vásárlói igényeknek, így a 2024. évben két üzlet nyitását is tervezi: az egyik új üzlet Szegeden, a másik új üzlet nyitása pedig Budapesten várható a közeljövőben. //
Kapcsolódó cikkeink
Rekordév a Müllernél: egymillió vásárló naponta, terjeszkedés és digitális fejlesztések minden fronton
A Müller drogéria- és kiskereskedelmi vállalatcsoport történetének egyik legsikeresebb évét…
Tovább olvasom >45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >Tempósabbá vált az infláció
A drogéria termékeknél a vártnál mérsékeltebb árcsökkenés volt júniusban, emellett…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >