Müller: Német sikertörténet Magyarországon is
Erwin Franz Müller 1953-ban nyitotta meg a németországi Ulm mellett található Unterfahlheimben első férfifodrász-üzletét, melynek érdekessége, hogy kozmetikai és parfümériai cikkek értékesítésével is foglalkozott. Ez volt az első mérföldkő azon az úton, mely elvezette a Müllert ahhoz, hogy a német kiskereskedelmi láncok egyik legmeghatározóbb szereplőjévé váljon. Mára már Európa 7 országában, több mint 900 üzlettel van jelen – Németország mellett, Magyarországon, Ausztriában, Svájcban, Horvátországban, Szlovéniában és Spanyolországban. A vállalat 2023-ban ünnepelte fennállásának 70. évfordulóját.

Brezovsky Tibor
ügyvezető
Müller Drogéria
Magyarország
Magyarországon a Müller jelenleg 33 üzlettel és 18 ezer négyzetméteres raktárterülettel működik. A vállalat által forgalmazott termékek jelentős része Németországból érkezik, kiváló minőségű, független német fogyasztói teszteken díjazott, exkluzív, gyakran más hazai üzlethálózatban nem forgalmazott termékeket kínálva ezzel vásárlóinak. A vállalat tudatosan bővíti termékpalettáját hazai natúr és bioélelmiszerekkel, kozmetikumokkal, teret adva a magyar kis- és középvállalkozásoknak is.
A Müller sokkal több, mint egy egyszerű drogéria: az üzletekben parfüméria-, natúr- és bio-, papír-írószer, játék-, háztartás-, állatvilág-, multimédia-, valamint harisnya- és kézimunkarészleg is várja a vásárlókat, valamint számos kiváló minőségű saját márkás terméket is kínál. A cég a saját márkás termékeinek gyártásánál és csomagolásánál kiemelt figyelmet fordít a környezetvédelemre, az új termékeket a fenntarthatóság jegyében, ökológiai szempontokat figyelembe véve alkotja meg.
A termékpaletta sokszínűségén kívül fontos a vásárlói élmény és elégedettség. A vállalat célja, hogy az új Müller Magyarország online hűségprogramjának keretén belül a visszatérő törzsvásárlókat jutalmazza lojalitásukért.
A Müller ezen felül folyamatosan keresi a lehetőségeket, hogy eleget tegyen a vásárlói igényeknek, így a 2024. évben két üzlet nyitását is tervezi: az egyik új üzlet Szegeden, a másik új üzlet nyitása pedig Budapesten várható a közeljövőben. //
Kapcsolódó cikkeink
Tudatos beszerzés a fenntartható jövőért
A Rossmann-nál a beszerzés jóval túlmutat az ár- és termékoptimalizáláson:…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Stratégiai jelentőségű üzletnyitások a Müllernél
„2024-ben a Müller két stratégiai fontosságú üzletet nyitott meg. Régi vágyunk…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad 2026-ra is a kiskereskedelmi különadó
A magyar gazdaság szereplői és a lakosság számára is jelentős…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság követeli az árréscsökkentés eltörlését
Az Európai Bizottság kötelezettségszegési eljárást indított Magyarország ellen az élelmiszerekre,…
Tovább olvasom >Veszélyben a Mohu palackvisszaváltási szerepe egy új uniós rendelet miatt
Egy új európai uniós rendelet értelmében 2029-től kizárólag nonprofit szervezetek…
Tovább olvasom >