Müller: Német sikertörténet Magyarországon is
Erwin Franz Müller 1953-ban nyitotta meg a németországi Ulm mellett található Unterfahlheimben első férfifodrász-üzletét, melynek érdekessége, hogy kozmetikai és parfümériai cikkek értékesítésével is foglalkozott. Ez volt az első mérföldkő azon az úton, mely elvezette a Müllert ahhoz, hogy a német kiskereskedelmi láncok egyik legmeghatározóbb szereplőjévé váljon. Mára már Európa 7 országában, több mint 900 üzlettel van jelen – Németország mellett, Magyarországon, Ausztriában, Svájcban, Horvátországban, Szlovéniában és Spanyolországban. A vállalat 2023-ban ünnepelte fennállásának 70. évfordulóját.
Magyarországon a Müller jelenleg 33 üzlettel és 18 ezer négyzetméteres raktárterülettel működik. A vállalat által forgalmazott termékek jelentős része Németországból érkezik, kiváló minőségű, független német fogyasztói teszteken díjazott, exkluzív, gyakran más hazai üzlethálózatban nem forgalmazott termékeket kínálva ezzel vásárlóinak. A vállalat tudatosan bővíti termékpalettáját hazai natúr és bioélelmiszerekkel, kozmetikumokkal, teret adva a magyar kis- és középvállalkozásoknak is.
A Müller sokkal több, mint egy egyszerű drogéria: az üzletekben parfüméria-, natúr- és bio-, papír-írószer, játék-, háztartás-, állatvilág-, multimédia-, valamint harisnya- és kézimunkarészleg is várja a vásárlókat, valamint számos kiváló minőségű saját márkás terméket is kínál. A cég a saját márkás termékeinek gyártásánál és csomagolásánál kiemelt figyelmet fordít a környezetvédelemre, az új termékeket a fenntarthatóság jegyében, ökológiai szempontokat figyelembe véve alkotja meg.
A termékpaletta sokszínűségén kívül fontos a vásárlói élmény és elégedettség. A vállalat célja, hogy az új Müller Magyarország online hűségprogramjának keretén belül a visszatérő törzsvásárlókat jutalmazza lojalitásukért.
A Müller ezen felül folyamatosan keresi a lehetőségeket, hogy eleget tegyen a vásárlói igényeknek, így a 2024. évben két üzlet nyitását is tervezi: az egyik új üzlet Szegeden, a másik új üzlet nyitása pedig Budapesten várható a közeljövőben. //
Kapcsolódó cikkeink
Nébih: vagdalthúst hívott vissza a Müller
Vadász vagdalthúst hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország…
Tovább olvasom >Drogérialáncok dinamikus fejlődése: több száz milliárd forintos piac Magyarországon
Az elmúlt két évtizedben a drogérialáncok jelentős növekedést mutattak, Magyarországon…
Tovább olvasom >Nébih: sajtos kekszet hívott vissza a Müller
Fémdarabkák lehetséges jelenléte miatt visszahívja a forgalomból az Alnatura Gouda…
Tovább olvasom >További cikkeink
Még mindig sok a gond az üvegvisszaváltási rendszerrel
Az év elején hivatalosan bevezetett üvegvisszaváltási rendszer nyáron lépett igazán…
Tovább olvasom >VisitHungary: rekordszámokkal ünnepli Magyarország a Turizmus világnapját
Az ENSZ Turisztikai Világszervezetének (UN Tourism) kezdeményezésére a turisztikai ágazat…
Tovább olvasom >Az emberek fenntarthatósága a legfontosabb
A frissáruk piacán már az is kihívás, hogy ne „dögöljünk…
Tovább olvasom >