Működésbeli változások a Tescónál
Az elkövetkezendő hónapokban a Tesco újabb lépéseket tesz a vásárlók még hatékonyabb kiszolgálása érdekében, amelynek keretében egyes áruházakban változik a pékség és a frissáru pultok működése, illetve új pozíciók kerülnek létrehozásra és csökken a kereskedelmi területen dolgozó vezetők száma. A Tesco tájékoztatta kollégáit az őket érintő változásokról, valamint megkezdte velük az egyeztetést azzal a céllal, hogy a lehető legtöbb kolléga a Tescón belül folytassa karrierjét.
A Tesco tájékoztatta munkatársait arról, hogyan módosul a boltok működése a vásárlók még hatékonyabb kiszolgálása érdekében.
A bejelentett változások az alábbiak:
– A kiskereskedelmi trendekkel és a korábbi sikeres tapasztalatokkal összhangban újabb áruházak állnak át félkész termékek sütésére a helyben, belső pékségben gyártott termékek helyett, egyes frissáru pultokat pedig a jövőben külső partner fog üzemeltetni. Ezekre a lépésekre a változó vásárlói szokások és kollégák leterheltségének csökkentése miatt van szükség.
– Egységes lesz az éjszakai vezetői struktúra, hogy közép-európai szinten mindenhol azonos elvek alapján történjen a munkaszervezés. Minden nappali töltésű áruházban megszűnik az Éjszakai specialista munkakör, ám ezzel egy időben létrejön a nappali Szárazáru specialista pozíció.
– A munkafolyamatoknak megfelelően az áruházlánc felülvizsgálta, és két tucat áruházában (a Tesco 206 áruházat üzemeltet Magyarországon) csökkenti a kereskedelmi területen dolgozó vezetők számát.
„A Tesco a mai napon újabb működésbeli változásokat jelentett be a vásárlók hatékonyabb kiszolgálása és működése egyszerűbbé tétele érdekében. Az elmúlt hetekben már tájékoztattuk kollégáinkat néhány őket érintő változásról, melyekre pozitív visszajelzések érkeztek. A Vevőszolgálati specialista munkakör bevezetését követően például csaknem az összes érintett kolléga elfogadta a neki felajánlott új pozíciót. A Tesco célja továbbra is az, hogy a ma bejelentett változások következtében minél kevesebb kollégának kelljen elhagynia a vállalatot” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs igazgatója.
A fenti változásokról az áruházlánc tájékoztatta a szakszervezeteket és megkezdte velük a konzultációs időszakot.
Kapcsolódó cikkeink
Gazdag zöldségkínálattal találkozhatnak a fogyasztók a húsvét előtti időszakban
Bőséges zöldségkínálattal várják a vásárlókat a hazai boltok, a hazai…
Tovább olvasom >Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >Szalagcsiszolót Clubcarddal 40% kedvezménnyel Szép-kártyára?
Április 1-től már a Tescónál is lehet SZÉP-kártyával fizetni a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >