MTÜ: a Budapestről készült imázs film hatására nőtt a külföldi előfoglalások száma
A Budapestről készült imázsfilm hatására már a forgatást követő első öt napban 40 százalékkal nőtt az Egyesült Államokból és az Egyesült Arab Emírségekből érkezett előfoglalások száma – mondta a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója a Tv2 Mokka című műsorában pénteken reggel.

Az influenszerek a Budapestről gyártott tartalmakkal 150 országba 340 millió emberhez jutottak el
Könnyid László kiemelte, a kampány óta eltelt egy hónapban 150 ezres többlet jelentkezett a vendégéjszakák számában. Ráadásul az influenszerfilm az őszi és a téli időszakban egyaránt hoz majd vendéget Budapestre és így Magyarországra.
Az MTÜ vezérigazgatója a nemzetközi influenszerekkel készített imázsfilmről közölte, 14 országból 50 tartalomgyártót hoztak Magyarországra. Ők három napig Budapest több mint 50 ikonikus helyszínéről posztoltak, ezáltal egy nagyon masszív tartalom került fel Budapestről és Magyarországról a digitális térbe. Mindez egy grandiózus filmforgatássá fejlődött, hiszen a három nap alatt Budapesten több mint 30 órányi nyersanyagot forgattak le, ebből készült el egy nagy imázsfilm Budapestről, amely megmutatja azt „a fantasztikus energiát, amit a főváros kínál az ide látogatóknak” – fogalmazott Könnyid László.
Hozzátette, az influenszerek a Budapestről gyártott tartalmakkal 150 országba 340 millió emberhez jutottak el.
„Nincs olyan médiamegoldás ma, amellyel hasonló volumenű elérést lehet biztosítani”
– mondta az MTÜ vezérigazgatója.
Arra a kérdésre pedig, hogy lehet-e influenszerekkel marketinget építeni Könnyid László hangsúlyozta, hogy csak az Egyesült Államokból érkezetteknek 75 millió követője van. A Z generáció – amely a következő évtizedben nagy számban fog utazni – 84 százaléka azt mondja, hisz az influenszereknek, 40 százalékuknál pedig befolyásolja az utazási döntést, hogy milyen tartalmat látnak. Hozzátette: Amerikában már léteznek olyan fejlesztések, amelyekkel az influenszer által bemutatott utat telefonról akár le is lehet foglalni.
Kapcsolódó cikkeink
A világsztárok a hangulat mellett a turizmust is felpörgették
Világsztárok adták egymásnak a színpadot Budapest megakoncert-helyszínein az elmúlt héten.…
Tovább olvasom >Vitályos Eszter: a turizmus Magyarország egyik húzóágazata
A turizmus Magyarország egyik húzóágazata, jelenleg Magyarországon több mint 400…
Tovább olvasom >Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >