MTÜ: a Budapestről készült imázs film hatására nőtt a külföldi előfoglalások száma
A Budapestről készült imázsfilm hatására már a forgatást követő első öt napban 40 százalékkal nőtt az Egyesült Államokból és az Egyesült Arab Emírségekből érkezett előfoglalások száma – mondta a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója a Tv2 Mokka című műsorában pénteken reggel.

Az influenszerek a Budapestről gyártott tartalmakkal 150 országba 340 millió emberhez jutottak el
Könnyid László kiemelte, a kampány óta eltelt egy hónapban 150 ezres többlet jelentkezett a vendégéjszakák számában. Ráadásul az influenszerfilm az őszi és a téli időszakban egyaránt hoz majd vendéget Budapestre és így Magyarországra.
Az MTÜ vezérigazgatója a nemzetközi influenszerekkel készített imázsfilmről közölte, 14 országból 50 tartalomgyártót hoztak Magyarországra. Ők három napig Budapest több mint 50 ikonikus helyszínéről posztoltak, ezáltal egy nagyon masszív tartalom került fel Budapestről és Magyarországról a digitális térbe. Mindez egy grandiózus filmforgatássá fejlődött, hiszen a három nap alatt Budapesten több mint 30 órányi nyersanyagot forgattak le, ebből készült el egy nagy imázsfilm Budapestről, amely megmutatja azt „a fantasztikus energiát, amit a főváros kínál az ide látogatóknak” – fogalmazott Könnyid László.
Hozzátette, az influenszerek a Budapestről gyártott tartalmakkal 150 országba 340 millió emberhez jutottak el.
„Nincs olyan médiamegoldás ma, amellyel hasonló volumenű elérést lehet biztosítani”
– mondta az MTÜ vezérigazgatója.
Arra a kérdésre pedig, hogy lehet-e influenszerekkel marketinget építeni Könnyid László hangsúlyozta, hogy csak az Egyesült Államokból érkezetteknek 75 millió követője van. A Z generáció – amely a következő évtizedben nagy számban fog utazni – 84 százaléka azt mondja, hisz az influenszereknek, 40 százalékuknál pedig befolyásolja az utazási döntést, hogy milyen tartalmat látnak. Hozzátette: Amerikában már léteznek olyan fejlesztések, amelyekkel az influenszer által bemutatott utat telefonról akár le is lehet foglalni.
Kapcsolódó cikkeink
Kötelező légitársasági csődvédelmi alapot javasol az Európai Utazási Irodák és Utazásszervezők Szövetsége
A globális turizmus folyamatos növekedése és az utazási kedv erősödése…
Tovább olvasom >Nagy potenciál rejlik a konferenciaturizmusban
Az államtitkár hangsúlyozta, hogy a konferenciaturizmusban hosszú távú növekedési potenciál…
Tovább olvasom >Idén is díjazták a legjobb konferencia és wellness szállodákat
Hat magyarországi konferencia és wellness szálloda, valamint rendezvényhelyszín kapott Aranynap-díjat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >