MTÜ: a Budapestről készült imázs film hatására nőtt a külföldi előfoglalások száma
A Budapestről készült imázsfilm hatására már a forgatást követő első öt napban 40 százalékkal nőtt az Egyesült Államokból és az Egyesült Arab Emírségekből érkezett előfoglalások száma – mondta a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója a Tv2 Mokka című műsorában pénteken reggel.
Könnyid László kiemelte, a kampány óta eltelt egy hónapban 150 ezres többlet jelentkezett a vendégéjszakák számában. Ráadásul az influenszerfilm az őszi és a téli időszakban egyaránt hoz majd vendéget Budapestre és így Magyarországra.
Az MTÜ vezérigazgatója a nemzetközi influenszerekkel készített imázsfilmről közölte, 14 országból 50 tartalomgyártót hoztak Magyarországra. Ők három napig Budapest több mint 50 ikonikus helyszínéről posztoltak, ezáltal egy nagyon masszív tartalom került fel Budapestről és Magyarországról a digitális térbe. Mindez egy grandiózus filmforgatássá fejlődött, hiszen a három nap alatt Budapesten több mint 30 órányi nyersanyagot forgattak le, ebből készült el egy nagy imázsfilm Budapestről, amely megmutatja azt „a fantasztikus energiát, amit a főváros kínál az ide látogatóknak” – fogalmazott Könnyid László.
Hozzátette, az influenszerek a Budapestről gyártott tartalmakkal 150 országba 340 millió emberhez jutottak el.
„Nincs olyan médiamegoldás ma, amellyel hasonló volumenű elérést lehet biztosítani”
– mondta az MTÜ vezérigazgatója.
Arra a kérdésre pedig, hogy lehet-e influenszerekkel marketinget építeni Könnyid László hangsúlyozta, hogy csak az Egyesült Államokból érkezetteknek 75 millió követője van. A Z generáció – amely a következő évtizedben nagy számban fog utazni – 84 százaléka azt mondja, hisz az influenszereknek, 40 százalékuknál pedig befolyásolja az utazási döntést, hogy milyen tartalmat látnak. Hozzátette: Amerikában már léteznek olyan fejlesztések, amelyekkel az influenszer által bemutatott utat telefonról akár le is lehet foglalni.
Kapcsolódó cikkeink
MTÜ: tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai a…
Tovább olvasom >MTÜ: Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
A felszolgálási díj maximum mértékét meghatározó, valamint a borravaló adómentességét…
Tovább olvasom >Nacsa Lőrinc: turisztikai rekordév lehet az idei Magyarországon
Turisztikai rekordév lehet az idei Magyarországon, amihez a vallási turizmus…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >