Mt Zrt: turisztikai futam a Forma-1-es Magyar Nagydíjra
A Magyar Turizmus Zrt. idén is „turisztikai futammal” készül a Formula 1TM ENI Magyar Nagydíjra. Július 27-29. között hazánk lesz a „száguldó cirkusz” következő állomása, ezért az MT Zrt. számos marketingeszközt „bevetett” annak érdekében, hogy minél több bel- és külföldi utazót csábítson a Hungaroringre, Magyarországra.
A társaság a korábbi évek gyakorlatához hasonlóan idén is szorosan együttműködik a Hungaroring Sport Zrt.-vel. A Magyar Nagydíj turisztikai jelentőségére és a stratégiai partnerségi együttműködésre való tekintettel az MT Zrt. – külképviseletein keresztül – számos akcióval ösztönözte a külföldi utazókat a hazánkban megrendezésre kerülő futam meglátogatására. A szervezők tájékoztatása szerint a külföldi marketingakcióknak is köszönhetően idén 35%-kal több jegyet értékesítettek külföldiek számára. A verseny rendkívül magas nemzetközi média-értékét kihasználandó, Magyarország mint turisztikai desztináció idén is megjelenik a pályán a hazánk turisztikai kínálatát népszerűsítő visit-hungary.com honlapcímmel és az MT Zrt. Magyarország logójával.
Ami pedig a belföldi turizmus ösztönzését illeti, rendkívül sikeresnek bizonyult a Hungaroring új akciója, amelynek keretében mind a 10 ezer, 9.900 forintos jegyet értékesítették a Formula 1 programokra, az ország bármely pontjáról teljesen ingyenes tömegközlekedéssel, együttműködésben a BKK-val, a MÁV-Starttal és a VOLÁN-nal. A Magyar Turizmus Zrt. minderről a www.itthon.hu weboldalán külön Formula 1 menüpontban nyújt folyamatosan teljes körű tájékoztatást a hazai lakosság számára.
A Magyar Turizmus Zrt. „rutinos versenyzőként” immár 12. alkalommal működtet információs pontot a Formula 1TM ENI Magyar Nagydíj ideje alatt, a Hungaroring Sport Zrt.-vel együttműködésben. Az érdeklődők a Super Gold tribün egyik irodahelyiségben kaphatnak tájékoztatást az MT Zrt. munkatársaitól Magyarország turisztikai kínálatával és a versennyel kapcsolatban.
A külföldi utazók érdeklődésének felkeltésére az MT Zrt. a potenciális küldőországoknak szóló képviseleti honlapok mellett a visit-hungary.com központi oldalán, valamint külképviseleteinek hírleveleiben is felhívja a figyelmet a Magyar Nagydíjra, a Hungaroring Sport Zrt. fotóival illusztrálva.
Németországban a sajtóhírek, hírlevél és közösségi oldalon való megjelenéseket követően nyereményjátékkal startolt a Forma 1 Magyar Nagydíj híre, amelyet népes „rajongótábor” kísérhetett figyelemmel. Az MT Zrt. németországi külképviselete ugyanis a 800.000 példányban megjelenő, 1.300.000 olvasóval rendelkező MIX am Mittwoch magazin hasábjain keresztül invitálta az utazókat hazánkba.
A Red Bull Team kitartóan jó szereplése miatt várhatóan az idén még a korábbi éveknél is több Ausztriából érkező versenydrukker lesz kíváncsi a Hungaroringen megrendezésre kerülő Forma 1-es Magyar Nagydíjra. Ezért az MT Zrt. ausztriai külképviselete a kommunikációs eszközök széles tárházát bevetve népszerűsítette az eseményt. A 27. Magyar Nagydíj ausztriai népszerűsítése már januárban megkezdődött, amikor az MT Zrt. stratégiai partnerségben a magyar FORMA 1-es futam hivatalos jegyértékesítőjével (www.hungarotickets.com) külön hostess-csapatokkal és a közösségi portálokon folytatott nyereményjátékokkal hívta fel a bécsi autókiállítás látogatóinak figyelmét, a fiatalok körében is népszerű magyar fesztiválokra és a mogyoródi versenyre. Az akciót kiterjesztették a bécsi Utazás Kiállításra is, így már januárban közel 160 ezer vásárlátogató találkozhatott a Magyarországra csábító szórólapokkal. A nyereményjáték keretében a legtöbb „like-ot” összegyűjtő látogató értékes nyereményeket kapott a Hungaroring futamra. Ausztria közkedvelt és népszerű könnyűzenei rádiócsatornáin a futamot megelőző hét több napján nyereményjáték keretében népszerűsítették a mogyoródi futamot. A legtekintélyesebb osztrák közszolgálati rádió, az ORF Radio Wien interjút készített az MT Zrt. osztrák külképviseletének a vezetőjével, Kovács Balázzsal a magyarországi nyári ajánlatokról, eseményekről. A Rail Tours Austria (www.railtours.at) utazási iroda több héten keresztül honlapjának nyitólapján hirdetett kedvezményes utazási ajánlatokat a Forma 1 idejére, míg a Forma 1-es jegyek hivatalos ausztriai értékesítőjével kooperációban további közösségi oldalakon sok ezer potenciális sportturistához juttatta el az MT Zrt. aktuális üzeneteit.
A Formula 1TM ENI Magyar Nagydíj hírét az MT Zrt. szlovákiai külképviselete is terjeszti. Az MT Zrt. meghívásában például márciusban 12 szlovákiai utazási iroda és egy kelet-szlovákiai regionális televízió stábja Budapest és környéke talán számukra kevéssé ismert attrakcióit látogatták meg, illetve csoportprogramokba, incentive utakba jól illeszthető programokból kaptak ízelítőt.
A Magyar Turizmus Zrt. déli szomszédos országokban folytatott aktív turisztikai marketingtevékenységének részeként, a társaság közreműködik Szerbia vezető médiaháza, az Axel Springer csoportba tartozó Ringier nagyszabású promóciójában, mely a Formula1 magyarországi futamát népszerűsíti Szerbiában.
Spanyolországban DM akció keretében szólították meg a Forma 1 játékos kedvű rajongóit. Ennek során egy nyereményjátékon vehetett részt az utazóközönség, amelynek felhívását 50.000 címre küldték ki. Ezáltal csaknem 10.000 utazási irodai szakember, 600 újságíró és számos egyéni érdeklődő kaphatott kedvet a magyarországi futamhoz és a helyszínen való szurkoláshoz. A kampányban részt vett a WizzAir légitársaság és a Danubius Hotels is.
Lengyelországban szintén DM akciót vetett be az MT Zrt. a Forma 1 Magyar Nagydíj népszerűsítésére, amelynek keretében a sajtó képviselőin keresztül szólították meg az utazókat.
Az olasz Forma1 rajongókat az MT Zrt. külképviselete amellett, hogy saját oldalán az aktuális események között tájékoztatja a Magyar Nagydíjról, hírlevél formájában is eljuttatta a „száguldó cirkusz” magyarországi állomásának hírét az utazóközönséghez. Az MT Zrt. többek között a WizzAir Milánó Malpensa-ról Budapestre tartó járata kapcsán rendezett sajtóesemény keretében tájékoztatta a média képviselőit a mogyoródi futamról.
A belföldi utazók a turisztikai programajánlókon keresztül is értesülhetnek a Formula 1TM ENI Magyar Nagydíjról az MT Zrt. segítségével Ezen kívül érdemes böngészni a társaság www.itthon.hu oldalán a „Formula 1” menüpontot (http://itthon.hu/formula-1), ahol hasznos tanácsokra – pl. közlekedési tippekre, szállással és jegyvásárlással kapcsolatos információkra – lelhetnek az érdeklődők.
(turizmusonline.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Üzleti tervezéshez egy kis segítség
A CEONET Klub és az Egyensúly Intézet újabb közös eseményre…
Tovább olvasom >Európai küldöttséget látott vendégül az NFFT és a BCSDH
Milyen európai szintű együttműködések segíthetik az európai és a hazai…
Tovább olvasom >Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >