Magazin: Mozgalommá terebélyesedett a #veddahazait akció
Mind több cég kapcsolódik be a Magyar Termék Nonprofit Kft. „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampányába, amely itthon előállított termékek vásárlására ösztönöz – ismertette Benedek Eszter ügyvezető a március végén indított reklámhadjárat eredményeit.

Benedek Eszter
ügyvezető
Magyar Termék
A járvány kitörésekor arra kívántuk felhívni a figyelmet, hogy a koronavírus nemcsak egészségünket veszélyezteti, hanem sokak megélhetését is. A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akció a magyar gazdaság támogatását, a munkahelyek megőrzését szolgálja. Felhívásunkhoz itthon gyártott termékeivel és hazai szolgáltatásaival bárki csatlakozhat. Ennek módja a lehető legegyszerűbb, nem szükséges Magyar Termék védjegyhasználónak lenni hozzá – hangsúlyozta a Magyar Termék védjegyrendszert működtető cég vezetőjeként.
Már az első visszajelzések is nagyon kedvezők voltak, számos magánszemély és vállalkozás állította be Facebook-profilján, oldalain a #veddahazait képkeretet. Április elsején startoló három hónapos YouTube-kampányunk videóját pár hét alatt háromszázezren tekintették meg. Már több mint ötven cég – köztük a Detki Keksz, az Univer Product Zrt., a Törley Pezsgőpincészet Kft., a Gyulahús Kft. – társult az akciónkhoz. A kereskedelmi láncok közül elsőként a CBA mondott igent, őt követte az Auchan és a SPAR is – mondta el. Így a fogyasztók akciós újságokban, óriásplakátokon, webshopokban és az üzletterekben is találkoznak az üzenettel.
A kampány májusban még látványosabban folytatódott: a legforgalmasabb fővárosi megállók maszkkal fedett citylightjain húsz cég buzdít a hazai termékek választására. A közös üzenetet kreatív egyedi megoldásokkal közvetítik. A JCDecaux Hungary vezető outdoor médiavállalat innovatív megvalósítással, valósághű maszkokkal, a legjobb helyeket biztosítva támogatta a #veddahazait.
A jótékonyság területére is kiterjesztettük mozgalommá terebélyesedett akciónkat! Védjegyhasználóinkkal együttműködve Hazai Pakk néven segélycsomagokat állítunk össze. Az első 100 darabot a Magyar Szervátültetettek Szövetségén keresztül juttatjuk el a nehéz helyzetbe került családokhoz. – mondta Benedek Eszter. //
Kapcsolódó cikkeink
KMÉ-védjegy igazolja az Auchan tésztájának kiváló minőségét
Az Auchan és az Izsáki Házitészta Kft. több mint 20…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >NKFH: az Auchan szalmonellával szennyezett bélszínrolót hívott vissza a forgalomból
Szalmonellával fertőzött bélszínroló visszahívását kezdeményezte az Auchan áruházlánc, a visszahívott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >