Magazin: Mozgalommá terebélyesedett a #veddahazait akció
Mind több cég kapcsolódik be a Magyar Termék Nonprofit Kft. „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampányába, amely itthon előállított termékek vásárlására ösztönöz – ismertette Benedek Eszter ügyvezető a március végén indított reklámhadjárat eredményeit.

Benedek Eszter
ügyvezető
Magyar Termék
A járvány kitörésekor arra kívántuk felhívni a figyelmet, hogy a koronavírus nemcsak egészségünket veszélyezteti, hanem sokak megélhetését is. A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akció a magyar gazdaság támogatását, a munkahelyek megőrzését szolgálja. Felhívásunkhoz itthon gyártott termékeivel és hazai szolgáltatásaival bárki csatlakozhat. Ennek módja a lehető legegyszerűbb, nem szükséges Magyar Termék védjegyhasználónak lenni hozzá – hangsúlyozta a Magyar Termék védjegyrendszert működtető cég vezetőjeként.
Már az első visszajelzések is nagyon kedvezők voltak, számos magánszemély és vállalkozás állította be Facebook-profilján, oldalain a #veddahazait képkeretet. Április elsején startoló három hónapos YouTube-kampányunk videóját pár hét alatt háromszázezren tekintették meg. Már több mint ötven cég – köztük a Detki Keksz, az Univer Product Zrt., a Törley Pezsgőpincészet Kft., a Gyulahús Kft. – társult az akciónkhoz. A kereskedelmi láncok közül elsőként a CBA mondott igent, őt követte az Auchan és a SPAR is – mondta el. Így a fogyasztók akciós újságokban, óriásplakátokon, webshopokban és az üzletterekben is találkoznak az üzenettel.
A kampány májusban még látványosabban folytatódott: a legforgalmasabb fővárosi megállók maszkkal fedett citylightjain húsz cég buzdít a hazai termékek választására. A közös üzenetet kreatív egyedi megoldásokkal közvetítik. A JCDecaux Hungary vezető outdoor médiavállalat innovatív megvalósítással, valósághű maszkokkal, a legjobb helyeket biztosítva támogatta a #veddahazait.
A jótékonyság területére is kiterjesztettük mozgalommá terebélyesedett akciónkat! Védjegyhasználóinkkal együttműködve Hazai Pakk néven segélycsomagokat állítunk össze. Az első 100 darabot a Magyar Szervátültetettek Szövetségén keresztül juttatjuk el a nehéz helyzetbe került családokhoz. – mondta Benedek Eszter. //
Kapcsolódó cikkeink
A Gyulahús Kft. – A hagyomány és a kiváló minőség egyesítése
A Gyulahús Kft. 2013-ban alakult, és azóta is 100%-ban Gyula…
Tovább olvasom >Mintegy 1,4 milliárd forintból modernizálta három áruházát a SPAR Magyarország
Márciusban három megújult SPAR-szupermarketet is birtokba vehettek a vásárlók: a…
Tovább olvasom >Akciós ír sörökkel ünnepli a Szent Patrik napot az Auchan
A mennyiség helyett a minőség felé mozdult el a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágulás és árcsökkenés egyszerre – az árrésstop hatása már az első héten érezhető
Jelentős átrendeződés indult el az élelmiszerárakban a március 17-én bevezetett…
Tovább olvasom >Komoly reklámellenőrzések jönnek
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) és a szakmai…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus: így kezelik pénzügyeiket és digitalizálnak a hazai kkv-k
A magyar kkv-k óvatosan terveznek: miközben a gazdasági környezet kihívásokat…
Tovább olvasom >