Magazin: Mozgalommá terebélyesedett a #veddahazait akció
Mind több cég kapcsolódik be a Magyar Termék Nonprofit Kft. „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampányába, amely itthon előállított termékek vásárlására ösztönöz – ismertette Benedek Eszter ügyvezető a március végén indított reklámhadjárat eredményeit.
A járvány kitörésekor arra kívántuk felhívni a figyelmet, hogy a koronavírus nemcsak egészségünket veszélyezteti, hanem sokak megélhetését is. A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akció a magyar gazdaság támogatását, a munkahelyek megőrzését szolgálja. Felhívásunkhoz itthon gyártott termékeivel és hazai szolgáltatásaival bárki csatlakozhat. Ennek módja a lehető legegyszerűbb, nem szükséges Magyar Termék védjegyhasználónak lenni hozzá – hangsúlyozta a Magyar Termék védjegyrendszert működtető cég vezetőjeként.
Már az első visszajelzések is nagyon kedvezők voltak, számos magánszemély és vállalkozás állította be Facebook-profilján, oldalain a #veddahazait képkeretet. Április elsején startoló három hónapos YouTube-kampányunk videóját pár hét alatt háromszázezren tekintették meg. Már több mint ötven cég – köztük a Detki Keksz, az Univer Product Zrt., a Törley Pezsgőpincészet Kft., a Gyulahús Kft. – társult az akciónkhoz. A kereskedelmi láncok közül elsőként a CBA mondott igent, őt követte az Auchan és a SPAR is – mondta el. Így a fogyasztók akciós újságokban, óriásplakátokon, webshopokban és az üzletterekben is találkoznak az üzenettel.
A kampány májusban még látványosabban folytatódott: a legforgalmasabb fővárosi megállók maszkkal fedett citylightjain húsz cég buzdít a hazai termékek választására. A közös üzenetet kreatív egyedi megoldásokkal közvetítik. A JCDecaux Hungary vezető outdoor médiavállalat innovatív megvalósítással, valósághű maszkokkal, a legjobb helyeket biztosítva támogatta a #veddahazait.
A jótékonyság területére is kiterjesztettük mozgalommá terebélyesedett akciónkat! Védjegyhasználóinkkal együttműködve Hazai Pakk néven segélycsomagokat állítunk össze. Az első 100 darabot a Magyar Szervátültetettek Szövetségén keresztül juttatjuk el a nehéz helyzetbe került családokhoz. – mondta Benedek Eszter. //
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >