MÖVE és ZWILLING termékek a 25 éves SPAR-csoport új hűségakciójában
Kiemelkedő minőségű MÖVE for frottana és ZWILLING fürdőszobai és szépségápolási termékek érhetőek el a SPAR Magyarország üzleteiben május 5-én induló új pontgyűjtő akció keretében. A pontgyűjtő füzetekbe ragasztott matricákkal akár 70 százalékos kedvezménnyel vásárolhatók meg a prémium minőségű termékek.
Az idén 25 éves SPAR Magyarország a jubileumi évben számos meglepetéssel és ajándékkal kedveskedik vásárlói számára. Legújabb hűségprogramjában ezúttal MÖVE for frottana és ZWILLING fürdőszobai és szépségápolási termékek érhetőek el rendkívül kedvezményes áron. Sőt, a születésnapos SPAR 5 hűségponttal lepi meg vásárlóit, hogy még gyorsabban hozzájuthassanak a kiváló minőségű termékekhez.
A pontgyűjtő akció 2016. május 5-től július 27-ig tart a SPAR, INTERSPAR, CITY SPAR, SPAR Partner és SPAR Market áruházakban. A vásárlók minden elköltött 1.000 forint vásárlása után 1 hűségpontot kapnak, amelyet a pontgyűjtő füzetükbe ragasztva gyűjthetnek. Ha összegyűlt 30 pontjuk, akkor rendkívül kedvezményes áron vehetik meg a 11 féle exkluzív ZWILLING vagy MÖVE for frottana termék egyikét. A 4 részes Manikűrkészlet bőrtokban elnevezésű termék kizárólag az INTERSPAR áruházakban érhető el, a kétrészes Gyermek törölközőszettet pedig a SuperShop kártyabirtokosok vásárolhatják meg kedvezményes áron.
A ZWILLING és MÖVE for frottana márkanevek évtizedes múltra tekintenek vissza, és az esztendők során sikeresen kombinálták a tradicionális értékeket a legújabb technológiákkal. Ennek köszönhetően termékeik a design, a minőség, valamint a felhasználhatóság területén is kiemelkedőek.
A hűségpontok beváltása május 5-től az árukészlet erejéig, de legkésőbb augusztus 13-ig tart. A részletes részvételi szabályzat megtalálható a ww.sparhuseg.hu weboldalon és a hűségakcióban résztvevő áruházakban.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >