Mottl-Molnár Orsolya lett a HEINEKEN Hungária Marketing és Kereskedelmi Marketing igazgatója
2022. február 1. napjától Marketing és Kereskedelmi Marketing igazgató pozícióban folytatja pályafutását Mottl-Molnár Orsolya. A szakember Top Horeca képviselőként kezdett a vállalatnál 2010-ben, majd két év után váltott a marketing területére.

Mottl-Molnár Orsolya
Junior Brand Managerként, majd újabb 2 év után Brand Managerként folytatta munkáját a Heineken márkán, ahol elsősorban a globális kampányok helyi megvalósításáért és a csomagolás innovációkért felelt, ezzel maga is hozzájárult a márka kétszámjegyű növekedéséhez. 2016-tól a Soproni márka Senior Brand Managereként, növekedő pályára állította a márkát. Vezetése alatt sikeresen újra pozícionálta a Soproni márkát. Az anyamárka erősítése mellett, szenvedélyes újítóként, számos innovációs projekten dolgozott.
A Mottl-Molnár Orsolya által vezetett Óvatos Duhaj IPA bevezetés egy olyan mérföldkő volt a vállalat és a hazai sörpiac életében, ami megtörte az addig uralkodó láger vezérelt piacot és új fogyasztói szegmenst teremtett. 2017-2018 között a HEINEKEN Global Portfolio Team tagjaként a francia leányvállalatnál portfolió-stratégia fejlesztésen dolgozott, majd Magyarországra visszatérve a helyi stratégia projektet vezette tovább. Ezt követően Group Brand Manager-i kinevezést kapott a Hazai Márkák Csapat élére, ahol folytatta a Soproni piaci pozíciójának erősítését, és az Óvatos Duhaj portfólió tovább színesítését. 2019-ben hagyta el ideiglenesen a Heineken fedélzetét szülési szabadság miatt, majd tavaly októberben innovációs menedzserként tért vissza, idén február 1-jétől Marketing és Kereskedelmi Marketing igazgató pozícióban folytatja pályafutását a vállalatnál.
„Nagy örömmel és izgalommal várom az új kihívásokat, melyekbe egy nagyon erős csapattal és kimagasló márkáinkkal vághatunk bele”
– mondta Mottl-Molnár Orsolya. Az új Marketing és Kereskedelmi Marketing vezető kiemelte, hogy célja a piacvezető portfólió további erősítése, a valós fogyasztói igényeken alapuló márkaépítésen és innovációkon keresztül.
Orsolya egy kétéves kisfiú anyukája, szabadidejét legszívesebben a családjával tölti, emellett szívesen kapcsolódik ki jógával, főzéssel, utazással.
Kapcsolódó cikkeink
Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Soproni Szűretlen Lager
A limitált kiadású Soproni Szűretlen sört márkánk fennállásának 130. évfordulójára…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >10 előadó, 1 ügy, 1 SUPERALBUM – mert minden gyermek hangja számít
A Banana Records kiadó és kreatív ügynökség egy különleges zenei…
Tovább olvasom >