Mottl-Molnár Orsolya lett a HEINEKEN Hungária Marketing és Kereskedelmi Marketing igazgatója
2022. február 1. napjától Marketing és Kereskedelmi Marketing igazgató pozícióban folytatja pályafutását Mottl-Molnár Orsolya. A szakember Top Horeca képviselőként kezdett a vállalatnál 2010-ben, majd két év után váltott a marketing területére.
Junior Brand Managerként, majd újabb 2 év után Brand Managerként folytatta munkáját a Heineken márkán, ahol elsősorban a globális kampányok helyi megvalósításáért és a csomagolás innovációkért felelt, ezzel maga is hozzájárult a márka kétszámjegyű növekedéséhez. 2016-tól a Soproni márka Senior Brand Managereként, növekedő pályára állította a márkát. Vezetése alatt sikeresen újra pozícionálta a Soproni márkát. Az anyamárka erősítése mellett, szenvedélyes újítóként, számos innovációs projekten dolgozott.
A Mottl-Molnár Orsolya által vezetett Óvatos Duhaj IPA bevezetés egy olyan mérföldkő volt a vállalat és a hazai sörpiac életében, ami megtörte az addig uralkodó láger vezérelt piacot és új fogyasztói szegmenst teremtett. 2017-2018 között a HEINEKEN Global Portfolio Team tagjaként a francia leányvállalatnál portfolió-stratégia fejlesztésen dolgozott, majd Magyarországra visszatérve a helyi stratégia projektet vezette tovább. Ezt követően Group Brand Manager-i kinevezést kapott a Hazai Márkák Csapat élére, ahol folytatta a Soproni piaci pozíciójának erősítését, és az Óvatos Duhaj portfólió tovább színesítését. 2019-ben hagyta el ideiglenesen a Heineken fedélzetét szülési szabadság miatt, majd tavaly októberben innovációs menedzserként tért vissza, idén február 1-jétől Marketing és Kereskedelmi Marketing igazgató pozícióban folytatja pályafutását a vállalatnál.
„Nagy örömmel és izgalommal várom az új kihívásokat, melyekbe egy nagyon erős csapattal és kimagasló márkáinkkal vághatunk bele”
– mondta Mottl-Molnár Orsolya. Az új Marketing és Kereskedelmi Marketing vezető kiemelte, hogy célja a piacvezető portfólió további erősítése, a valós fogyasztói igényeken alapuló márkaépítésen és innovációkon keresztül.
Orsolya egy kétéves kisfiú anyukája, szabadidejét legszívesebben a családjával tölti, emellett szívesen kapcsolódik ki jógával, főzéssel, utazással.
Kapcsolódó cikkeink
A legendás magyar kocsmakultúra nem lehetne teljes a Soproni nélkül
A Soproni legújabb, országos promóciójában nem akármekkora a tét! Elérkezett…
Tovább olvasom >Eszéki Zoltán az FCB-nél folytatja
2024. február végével elköszönt Eszéki Zoltán, a Heineken Hungária akkori…
Tovább olvasom >Változások a HEINEKEN Hungária vezetőségénél
Több változás is történt a HEINEKEN Hungária Zrt.-nél, ahol 2024.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >