Mostantól még több tranzakciós adat az új OTP MobilBankban
Az OTP Bank ismét egy újdonsággal bővíti az új mobilbankjában nyújtott szolgáltatások körét: a tranzakciós adatok az eddigieknél bőségesebb és egyértelműbb információkat nyújtanak a kiadási tételekről mostantól a mobilbankot használó ügyfeleknek.
A Mastercarddal közös fejlesztésnek köszönhetően a „Tranzakciók” listájában és a Kiadásfigyelőben, az egyes tranzakciók mellett – amennyiben előzetesen feltöltötte azt – megjelenik a kereskedő logója, illetve egy pontos helymeghatározási adat (térkép) is. A felhasználók ezenfelül egy jobban beazonosítható kereskedői nevet is láthatnak majd: ennek előnye, hogy nem az ügyfelek számára általában kevéssé informatív kft. vagy bt. megnevezésből kell visszakövetkeztetni az egyes vásárlások részleteire, hanem a hétköznapokban, a napi vásárlások során megismert és megszokott márkanevet találják majd az adott tranzakció mellett.
– Az Ethoca fejlesztésünk legnagyobb előnye, hogy a felhasználók, a kártyakibocsátók és a kereskedők is nyernek vele. Felhasználói szempontból átláthatóbbá teszi a kártyás tranzakciók utánkövetését és tovább erősíti a biztonság érzetét, hiszen könnyen beazonosíthatók az egyes vásárlások. Éppen ezért a kártyakibocsátónak is kevesebb félreértésből elindított chargeback folyamatot kell kezelnie. A kereskedők pedig nagyobb vizibilitást kapnak azáltal, hogy logójuk és címük megjelenik a mobilbankban – emelte ki Szetnics László, a Mastercard regionális üzletfejlesztési igazgatója. //
Ez a cikk a Trade magazin 2022.12.-01. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Élményekkel teli csizma: Az európai Z generáció kedvenc ajándékai
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak…
Tovább olvasom >Élmény és mobilitás találkozott a MOL és a Mastercard közös promóciójában
December elsején zárult le a MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátéka, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megújul Magyarország egyik legnagyobb podcastpiaci szereplője
Teljesen megújul az Atmedia által 2021-ben indított szórakoztató audioplatform, a…
Tovább olvasom >Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >