Mostantól még több tranzakciós adat az új OTP MobilBankban
Az OTP Bank ismét egy újdonsággal bővíti az új mobilbankjában nyújtott szolgáltatások körét: a tranzakciós adatok az eddigieknél bőségesebb és egyértelműbb információkat nyújtanak a kiadási tételekről mostantól a mobilbankot használó ügyfeleknek.
A Mastercarddal közös fejlesztésnek köszönhetően a „Tranzakciók” listájában és a Kiadásfigyelőben, az egyes tranzakciók mellett – amennyiben előzetesen feltöltötte azt – megjelenik a kereskedő logója, illetve egy pontos helymeghatározási adat (térkép) is. A felhasználók ezenfelül egy jobban beazonosítható kereskedői nevet is láthatnak majd: ennek előnye, hogy nem az ügyfelek számára általában kevéssé informatív kft. vagy bt. megnevezésből kell visszakövetkeztetni az egyes vásárlások részleteire, hanem a hétköznapokban, a napi vásárlások során megismert és megszokott márkanevet találják majd az adott tranzakció mellett.
– Az Ethoca fejlesztésünk legnagyobb előnye, hogy a felhasználók, a kártyakibocsátók és a kereskedők is nyernek vele. Felhasználói szempontból átláthatóbbá teszi a kártyás tranzakciók utánkövetését és tovább erősíti a biztonság érzetét, hiszen könnyen beazonosíthatók az egyes vásárlások. Éppen ezért a kártyakibocsátónak is kevesebb félreértésből elindított chargeback folyamatot kell kezelnie. A kereskedők pedig nagyobb vizibilitást kapnak azáltal, hogy logójuk és címük megjelenik a mobilbankban – emelte ki Szetnics László, a Mastercard regionális üzletfejlesztési igazgatója. //
Ez a cikk a Trade magazin 2022.12.-01. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Nyitottak a német vásárlók a biometrikus azonosítással történő fizetésre
Egy friss Mastercard-felmérés szerint a német fogyasztók 43%-a nyitott arra,…
Tovább olvasom >A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Élményekkel teli csizma: Az európai Z generáció kedvenc ajándékai
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >