Mostantól még több árkedvezmény jár a hűséges Tesco vásárlóknak
A Tesco hűséges vásárlói mostantól még tovább csökkenthetik vásárlásaik végösszegét, az áruházlánc ugyanis egyre több termékére vezet be Clubcard-árakat. A Tesco Clubcard-tulajdonosok így több száz árucikket eleve kedvezőbb áron vehetnek meg, mint a hűségkártyával nem rendelkezők, és ezzel akár 20-30 százalékos megtakarítást érhetnek el. A kedvezményes lehetőséget az Ukrajnából menekülők is kihasználhatják, akiknek a Tesco célzottan is ajánlja a Clubcard-alkalmazás letöltését.
Még több termékére vezetett be Clubcard-árakat a Tesco. Az áruházlánc immár hetente több száz árucikket kínál kedvezménnyel a hűségkártyával rendelkezőknek. A kosár összetételétől függően a Tesco Clubcard-tulajdonosok így akár 20-30 százalékkal is olcsóbban vásárolhatnak, mint hűségkártya nélkül.
„Tisztában vagyunk vele, hogy a jelenlegi inflációs környezet milyen kihívásokat jelent a háztartásoknak, ezért is segítjük őket abban, hogy a lehető legkedvezőbb áron vásárolhassanak be. Clubcard-áras termékeinket már eddig is sokan keresték, ami arra ösztönzött minket, hogy bővítsük ezen árucikkek körét, így lojális vásárlóink még tovább csökkenthetik kiadásaikat. A Clubcard-alkalmazásban könnyen és gyorsan elvégezhető a regisztráció. Arra biztatok mindenkit, hogy éljen a lehetőséggel, amit most az ukrajnai menekülteknek is felkínálunk, akik hosszabb távú itt tartózkodás esetén jól ki tudják használni a kedvezményes árakból fakadó előnyöket, amire weboldalunkon is felhívjuk a figyelmüket. A nyugdíjasok pedig ezen felül minden kedden 5 százalék kedvezményt kapnak a vásárlásuk végösszegéből, ha használják hűségkártyájukat”– mondta Szilva Mónika, a Tesco-Global Zrt. vásárlási élményért felelős igazgatója.
A Clubcarddal olcsóbb programban a Clubcard-árakon túl a vásárlók minden elköltött 100 forint után 1 pontot kapnak, amit a Tesco az aktuális pontgyűjtési időszak végén pénzutalványokra vált, amelyek a vásárlások során használhatók fel. A Clubcard-applikáció segítségével bárhol, bármikor könnyedén nyomon követhető a pontok és utalványok alakulása, valamint személyre szabott digitális kuponok is elérhetők vele. A mobiltelefonos alkalmazás a csak tagok számára kínált exkluzív ajánlatokat is kilistázza, és emlékeztet az akciókra, így minden hasznos információ egy helyen megtalálható benne. Használatával nincs szükség fizikai kártyára, elég mobilról beszkennelni a vonalkódot a pénztárnál. Az applikáció további előnye, hogy a vásárlók a pontgyűjtési időszaktól függetlenül bármikor saját maguk is pénzutalványokra válthatják gyűjtött pontjaikat.
„Clubcard-áras termékeink üzleteinkben és online is elérhetők, akárcsak az Árgaranciával jelölt árucikkek. Ez utóbbiak olyan gyakran keresett, illetve alaptermékek, amelyek a Tescónál a legolcsóbbak. Az Árgarancia-választék több mint 600 termékből áll, amelyek árát minden héten összehasonlítjuk a versenytársainknál érvényes árakkal, és vállaljuk, hogy a legalacsonyabb szinten tartjuk. Ha ezeket az árucikkeket máshol mégis olcsóbban lehet megvenni, visszafizetjük a különbözetet. Az Árgarancia segítséget jelent a vásárlóknak, hogy ne kelljen az árak összehasonlításával foglalkozniuk – mi elvégezzük a feladatot helyettük”
– tette hozzá Szilva Mónika.
Kapcsolódó cikkeink
Februárban kezdődik a hazai dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre több ezer tonna magyar termesztésű görögdinnyével…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >