Mostantól még több árkedvezmény jár a hűséges Tesco vásárlóknak
A Tesco hűséges vásárlói mostantól még tovább csökkenthetik vásárlásaik végösszegét, az áruházlánc ugyanis egyre több termékére vezet be Clubcard-árakat. A Tesco Clubcard-tulajdonosok így több száz árucikket eleve kedvezőbb áron vehetnek meg, mint a hűségkártyával nem rendelkezők, és ezzel akár 20-30 százalékos megtakarítást érhetnek el. A kedvezményes lehetőséget az Ukrajnából menekülők is kihasználhatják, akiknek a Tesco célzottan is ajánlja a Clubcard-alkalmazás letöltését.
Még több termékére vezetett be Clubcard-árakat a Tesco. Az áruházlánc immár hetente több száz árucikket kínál kedvezménnyel a hűségkártyával rendelkezőknek. A kosár összetételétől függően a Tesco Clubcard-tulajdonosok így akár 20-30 százalékkal is olcsóbban vásárolhatnak, mint hűségkártya nélkül.
„Tisztában vagyunk vele, hogy a jelenlegi inflációs környezet milyen kihívásokat jelent a háztartásoknak, ezért is segítjük őket abban, hogy a lehető legkedvezőbb áron vásárolhassanak be. Clubcard-áras termékeinket már eddig is sokan keresték, ami arra ösztönzött minket, hogy bővítsük ezen árucikkek körét, így lojális vásárlóink még tovább csökkenthetik kiadásaikat. A Clubcard-alkalmazásban könnyen és gyorsan elvégezhető a regisztráció. Arra biztatok mindenkit, hogy éljen a lehetőséggel, amit most az ukrajnai menekülteknek is felkínálunk, akik hosszabb távú itt tartózkodás esetén jól ki tudják használni a kedvezményes árakból fakadó előnyöket, amire weboldalunkon is felhívjuk a figyelmüket. A nyugdíjasok pedig ezen felül minden kedden 5 százalék kedvezményt kapnak a vásárlásuk végösszegéből, ha használják hűségkártyájukat”– mondta Szilva Mónika, a Tesco-Global Zrt. vásárlási élményért felelős igazgatója.
A Clubcarddal olcsóbb programban a Clubcard-árakon túl a vásárlók minden elköltött 100 forint után 1 pontot kapnak, amit a Tesco az aktuális pontgyűjtési időszak végén pénzutalványokra vált, amelyek a vásárlások során használhatók fel. A Clubcard-applikáció segítségével bárhol, bármikor könnyedén nyomon követhető a pontok és utalványok alakulása, valamint személyre szabott digitális kuponok is elérhetők vele. A mobiltelefonos alkalmazás a csak tagok számára kínált exkluzív ajánlatokat is kilistázza, és emlékeztet az akciókra, így minden hasznos információ egy helyen megtalálható benne. Használatával nincs szükség fizikai kártyára, elég mobilról beszkennelni a vonalkódot a pénztárnál. Az applikáció további előnye, hogy a vásárlók a pontgyűjtési időszaktól függetlenül bármikor saját maguk is pénzutalványokra válthatják gyűjtött pontjaikat.
„Clubcard-áras termékeink üzleteinkben és online is elérhetők, akárcsak az Árgaranciával jelölt árucikkek. Ez utóbbiak olyan gyakran keresett, illetve alaptermékek, amelyek a Tescónál a legolcsóbbak. Az Árgarancia-választék több mint 600 termékből áll, amelyek árát minden héten összehasonlítjuk a versenytársainknál érvényes árakkal, és vállaljuk, hogy a legalacsonyabb szinten tartjuk. Ha ezeket az árucikkeket máshol mégis olcsóbban lehet megvenni, visszafizetjük a különbözetet. Az Árgarancia segítséget jelent a vásárlóknak, hogy ne kelljen az árak összehasonlításával foglalkozniuk – mi elvégezzük a feladatot helyettük”
– tette hozzá Szilva Mónika.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Akár már 250 forinttal is segíthetünk a rászorulókon – ismét kuponos adománygyűjtés a Tesco áruházakban
15. alkalommal csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >