Most minden a futballról szól
Nemcsak a sörmárkák, az elektronikai cikkek és a sportmárkák, hanem a játékok forgalmára is jelentős hatással van a futball Európa-bajnokság – olvasható a penzcentrum.hu.n. A foci lázhoz köthető játékvásárlás akár egy átlagos nyári havi forgalom dupláját is jelentheti. A Formatex felmérése szerint a foci és a magyar válogatott népszerű, jó presztízsű márkának számít most a magyarok körében.
A sportesemények általában, de az, hogy a magyar válogatott kijutott a foci Európa-bajnokságra kimondottan erős hatással lehet az éves gazdasági eredményekre. A játékkereskedelem például egy szezonális ágazat, a játékboltok éves forgalmának 50-60 százalékát a karácsonyi vásárlások, 10-15 százalékát a húsvét teszi ki, de idén a focihoz kapcsolódó termékek miatt 100 százalékos növekedést várnak a május-júniusi időszakra.
A Formatex ügyvezetője, Borhi János elmondása szerint reklámköltségeik 8-10 százalékát focival kapcsolatos termékek népszerűsítésére költik.(penzcentrum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Kihívásokkal teli az AI-integráció a német kereskedelem számára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Milyen italízeket hozott a nyár?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Folytatódik a halfogyasztás népszerűsítése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Horvátországban ismét pusztít a sertéspestis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja: Rubint Réka: „Engem egyetlen dolog fáraszt: a pihenés…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >