Most minden a futballról szól
Nemcsak a sörmárkák, az elektronikai cikkek és a sportmárkák, hanem a játékok forgalmára is jelentős hatással van a futball Európa-bajnokság – olvasható a penzcentrum.hu.n. A foci lázhoz köthető játékvásárlás akár egy átlagos nyári havi forgalom dupláját is jelentheti. A Formatex felmérése szerint a foci és a magyar válogatott népszerű, jó presztízsű márkának számít most a magyarok körében.
A sportesemények általában, de az, hogy a magyar válogatott kijutott a foci Európa-bajnokságra kimondottan erős hatással lehet az éves gazdasági eredményekre. A játékkereskedelem például egy szezonális ágazat, a játékboltok éves forgalmának 50-60 százalékát a karácsonyi vásárlások, 10-15 százalékát a húsvét teszi ki, de idén a focihoz kapcsolódó termékek miatt 100 százalékos növekedést várnak a május-júniusi időszakra.
A Formatex ügyvezetője, Borhi János elmondása szerint reklámköltségeik 8-10 százalékát focival kapcsolatos termékek népszerűsítésére költik.(penzcentrum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
SPAR Group: növekszik az AI elfogadottsága a kiskereskedelemben
Egyre nagyobb teret nyer a kiskereskedelmi környezetben a mesterséges intelligencia,…
Tovább olvasom >Főként termékkeresésre használják a generatív AI-t
A generatív mesterséges intelligencia (AI) egyre népszerűbb a vásárlók körében,…
Tovább olvasom >Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >