Most minden a futballról szól

Szerző: trademagazin Dátum: 2016. 05. 19. 11:03

Nemcsak a sörmárkák, az elektronikai cikkek és a sportmárkák, hanem a játékok forgalmára is jelentős hatással van a futball Európa-bajnokság – olvasható a penzcentrum.hu.n. A foci lázhoz köthető játékvásárlás akár egy átlagos nyári havi forgalom dupláját is jelentheti. A Formatex felmérése szerint a foci és a magyar válogatott népszerű, jó presztízsű márkának számít most a magyarok körében.

fociEB

A sportesemények általában, de az, hogy a magyar válogatott kijutott a foci Európa-bajnokságra kimondottan erős hatással lehet az éves gazdasági eredményekre. A játékkereskedelem például egy szezonális ágazat, a játékboltok éves forgalmának 50-60 százalékát a karácsonyi vásárlások, 10-15 százalékát a húsvét teszi ki, de idén a focihoz kapcsolódó termékek miatt 100 százalékos növekedést várnak a május-júniusi időszakra.

A Formatex ügyvezetője, Borhi János elmondása szerint reklámköltségeik 8-10 százalékát focival kapcsolatos termékek népszerűsítésére költik.(penzcentrum.hu)

Kapcsolódó cikkeink