Most érdemes bizalmat szavazni az új OkAuchan applikációnak!
A kényelmes és fenntartható digitális megoldások felé tereli vásárlóit az Auchan új applikációjával, aminek népszerűsítésére egy egész hónapot szán októberben. Az első tízezer letöltőnek fejenként kétezer Bizalompontot, azaz összesen 20 millió forintot írnak jóvá, amit ugyanilyen értékben levásárolhatnak az üzletekben. Az októberi Bizalom hónapban az OkAuchan applikáción kívül további kedvezményekkel és extra Bizalompontokkal is jutalmazza vásárlóit az Auchan, valamint egy nyereményjátékkal, amelyen akár egy teljes évi bevásárlás összegét is elnyerhetik a legszerencsésebbek.
A most bevezetett applikációval kényelmesen, az ajánlatokat, kuponokat, kedvezményeket egy helyen látva vásárolhatunk majd a jövőben, ami meggyorsítja a vásárlás előtti tájékozódást. Az új alkalmazás a korábban zömmel az offline térben használt funkciókat és az eddigi online platformokat is összefogja. A kuponakciókon kívül magában foglalja a sokak által használt Bizalomkártyát is, amelyen az összegyűlt pontokat most már egy az egyben (1 pont=1 forint) le lehet vásárolni. Ráadásul az alkalmazással sokkal direktebb és főleg személyre szabottabb ajánlatokat kaphatunk az áruházlánctól, ami megkönnyíti a bevásárlólistánk elkészítését vagy azt, hogy rátaláljunk a számunkra legérdekesebb ajánlatokra. A mindent egy helyen, kényelmesen és gyorsan online előnyökön kívül nem lehet elmenni amellett sem, hogy az applikáció használatával jelentősen csökkenthetjük a papírfelhasználást, hiszen például a különböző kedvezményes kuponok vagy szórólapok kinyomtatása lassan feleslegessé válik. Ez pedig nemcsak a vállalat következetesen végrehajtott fenntarthatósági stratégiájába illik bele, hanem az egyre környezettudatosabb vásárlói szemlélettel is találkozik.
A digitalizáció egyébként ma már nem idegen a vásárlóktól, ehhez bizonyára hozzájárult a COVID-időszak is, amikor szinte valamennyi tevékenységünket, munkától a vásárlásig jórészt az online térben kellett folytatnunk. Az elmúlt időszak hozadékaként az Auchan felmérései szerint közönségük többsége (több mint 60%-a) már rendszeresen online tájékozódik a kedvezményekről. Két évvel ezelőtt a kereskedelmi láncok applikációi a tájékozódási lehetőségek közül még abszolút a lista végén álltak, mára azonban ez lett harmadik legnépszerűbb tájékozódási forma az akciós újság és a hírlevél után.
Októberben tehát igazán érdemes lesz az Auchanban vásárolni, hiszen számos kedvezményt kaphatunk az applikáció használatáért. Még jobban járhatunk, ha például az összegyűlt Bizalompontokat saját márkás termékek vásárlására fordítjuk, amelyek jó áron kínálnak kiváló minőséget. A G7 szakportál nemrégiben közzétette több nagy áruházlánc saját márkás termékei árának összehasonlítását. A harminc alapvető élelmiszert, pár vegyi árut és papírárut tartalmazó saját márkás termékekből álló kosár az Auchanban került a legkevesebbe, közel ötezer forintot lehetett az Auchanban történő bevásárlással spórolni más áruházláncok hasonló saját márkás termékeihez képest.
Minden forint számít, használjuk ki OkAuchan az októbert!
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Tiszta haszon!
A higiéniai piac néhány nagy szereplőjét piacról, termékújdonságokról, vásárlói preferenciákról,…
Tovább olvasom >Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai…
Tovább olvasom >Krisán László: A stabilizáció az első lépés, de a versenyképességhez új válaszokra van szükség
A vállalkozások számára 2024 a stabilizáció időszaka volt – de…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >