Most akár 40%-kal olcsóbban vásárolhatunk élelmiszert
A PENNY Magyarország kiemelt célja, hogy mindig pénztárcabarát és kiváló minőségű termékek kerüljenek a vásárlók kosarába. Éppen ezért az áruházlánc február 22-től induló heti akcióiban számos termék árát akár 40%-kal csökkenti.
A PENNY egész évben akciókkal, bolti és digitális kuponokkal, valamint hűségprogrammal várja a vásárlókat, akik a mai naptól akár 40%-kal kedvezőbb áron juthatnak friss zöldségekhez és gyümölcsökhöz, bizonyos húskészítményekhez, fagyasztott élelmiszerekhez, vagy akár sós snack termékekhez valamennyi üzletben. Emellett egyes friss húsok, pékáruk és tejtermékek ára is jelentősen csökken.
„Mindig az adott szezonnak megfelelő promóciókat szervezünk, hétről-hétre frissülő ajánlatokkal, a hűségprogramunk keretében pedig további nagyszerű ajánlatokkal várjuk vásárlóinkat. Kezdeményezéseinkkel igyekszünk támogatni vásárlóinkat az egészségesebb és gazdaságosabb döntések meghozatalában. Emellett szorosan együttműködünk a magyar beszállítókkal és termelőkkel, aminek köszönhetően az alapanyagárak csökkenését tovább érvényesítjük fogyasztóink felé.”
– fogalmazott Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Ilyen akciókkal várja a PENNY a vásárlókat
A hagyományos, akciós újságban szereplő szezonális kedvezmények mellett a hűségprogramok is népszerűek; egyre több vásárló veszi igénybe a digitális PENNY kártyát az applikáción keresztül. Emellett az áruházlánc honlapján, a Pénztárcabarát fogások menüpontban folyamatosan frissül a recepttár.
Kapcsolódó cikkeink
Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >Aprópénztől csörgő zsebek
A tavalyi évhez képest, amikor az életünk a feje tetejére…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >