Most a legkifizetődőbb a hűség a Tesco szerint
A vásárlók közel fele két-három hűségkártyával rendelkezik, a legtöbben pedig hipermarketek, élelmiszerláncok és drogériák hűségprogramjaihoz csatlakoznak[1]. A Tescónak több mint 1 millió törzsvásárlója van, akiket az áruházlánc mostantól még több eszközzel támogat a háztartási költségvetés egyensúlyban tartásában. A Tesco Clubcard-tagok február 2-ig több mint 700 kedvezményes árú termék közül válogathatnak, február 23-ig pedig matricákat is gyűjthetnek vásárlásaik után további 10, illetve 20 százalék kedvezményért.
A Tesco korábbi felmérése szerint a vásárlók 42 százaléka két-három, közel egynegyede pedig négy-öt hűségkártyát is hord magánál. A vállalat 2010-ben indította el Tesco Clubcard hűségprogramját Magyarországon, a tagok száma pedig azóta 1 millió fölé nőtt. Az áruházlánc február 2-ig most több mint 700 terméket kínál a piacinál alacsonyabb áron lojális vásárlóinak, a jövőben pedig hetente változó promóciós ajánlatokkal várja őket.
„Tisztában vagyunk vele, hogy a háztartási és élelmiszer-kiadásokra fordítható pénz hatékony beosztása sok családban kulcskérdés. Ebben szeretnénk segíteni vásárlóinknak azzal, hogy időről időre Clubcard-áron teszünk elérhetővé több száz terméket, amelyekkel így jelentős összegek spórolhatók meg. Induló akciónkat most még egy matricagyűjtő kampánnyal is megfejeltük, ahol a 3500 forintonként összegyűjtött tíz matrica után 10 százalék, húsz matrica után pedig 20 százalék extra kedvezményt adunk, amelyek február végéig válthatók be. Tesco Clubcard fiókot bárki könnyedén regisztrálhat, hogy azonnali kedvezményekhez jusson akár online, akár üzleteinkben vásárol”
– mondta Szilva Mónika, a Tesco-Global Zrt. vásárlási élményért felelős igazgatója.
A Clubcard programban a vásárlók minden elköltött 100 forint után 1 pontot kapnak, amit a Tesco az aktuális pontgyűjtési időszak végén utalványokra vált, amelyek a vásárlások során használhatók fel. A Clubcard applikáció segítségével bárhol, bármikor könnyedén nyomon követhető a pontok és utalványok alakulása, valamint személyre szabott digitális kuponok is elérhetők vele. A mobiltelefonos alkalmazás a csak tagok számára kínált exkluzív ajánlatokat is kilistázza, és emlékeztet az akciókra, így minden hasznos információ egy helyen megtalálható benne. Használatával nincs szükség fizikai kártyára, elég mobilról beszkennelni a vonalkódot a pénztárnál.
„Korábbi felmérésünkből kiderült, hogy a törzsvásárlói kedvezmények közül a leginkább kedvelt forma a következő vásárlások végösszegét csökkentő pontgyűjtési lehetőség. A válaszadók több mint fele vélekedett így. A Tesco visszajelzései pedig azt mutatják, hogy különféle akcióink, illetve alacsony árú termékeink szintén népszerűek a vásárlók körében. Ezt a két mechanizmust ötvöztük most a Tesco Clubcard promócióban, hogy vásárlóink kedvezményes áron tudjanak minél több termékhez hozzájutni, és későbbi bevásárlásaik során is pénzt takaríthassanak meg. Megéri tehát hosszú távon visszatérniük hozzánk”– tette hozzá Szilva Mónika.
[1] A Tesco Magyarország és a Szeretlek Magyarország.hu online magazin közös kérdőíves felmérése, amely 2020. május 11. és 21. között zajlott. A kérdőívet online 1.306 fő töltötte ki.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Akár már 250 forinttal is segíthetünk a rászorulókon – ismét kuponos adománygyűjtés a Tesco áruházakban
15. alkalommal csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >