
Nyíri Sándor
marketing manager
Fourth
Az Amodent Magyarország legrégebbi fogkrémmárkája. 1965 óta volt elég időnk kitapasztalni, hogy mi, magyarok, minden kis apróságon képesek vagyunk felhúzni magunkat. Pedig létezik jobb megoldás is. Ha túl hosszú egy meeting, idegesítő a beszállító, késik a tárgyalópartner, bosszankodás helyett lehet mosolyogni is. Ha vigyorral fogadjuk, hogy akadozik a videohívás, vagy hogy nem minket választottak egy tenderen, az visszahat a közérzetünkre. Már csak egy magabiztos mosolyra van szükség. De ezt is intézzük. Az egyszerű, de nagyszerű Amodent fogkrémekkel fejtörés nélkül lesz tökéletes a mosolyunk. Hamarosan három új ízben (Szódabikarbóna, Himalájai só, Aktív szén) is beszerezhetőek.
Ne hagyják le üzleteik polcairól, se a saját fürdőszobájukból! (x)
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Az ökológiai gazdálkodás az agrár-fenntarthatóság kulcsa és vezető modellje
Budapesten találkoztak az ökológiai gazdálkodás nemzetközi és hazai szakemberei a…
Tovább olvasom >Növényi alapú pop-up üzletet nyitott az Impossible Foods Chicagóban
Impossible Quality Meats néven nyitotta meg az Impossible Foods pop-up koncepcióját Chicago Uptown…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Soós Tészta Kft. megbízható minőséget nyújt
A magyar tésztagyártás egyik meghatározó szereplője, a Soós Tészta Kft.,…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness újdonságok: hozzáadott cukrot nem tartalmazó gabonapelyhek, kétféle ízben
A Nestlé Hungária Kft. Fitness termékcsaládja a fogyasztói trendeket figyelembe véve,…
Tovább olvasom >A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >