
Nyíri Sándor
marketing manager
Fourth
Az Amodent Magyarország legrégebbi fogkrémmárkája. 1965 óta volt elég időnk kitapasztalni, hogy mi, magyarok, minden kis apróságon képesek vagyunk felhúzni magunkat. Pedig létezik jobb megoldás is. Ha túl hosszú egy meeting, idegesítő a beszállító, késik a tárgyalópartner, bosszankodás helyett lehet mosolyogni is. Ha vigyorral fogadjuk, hogy akadozik a videohívás, vagy hogy nem minket választottak egy tenderen, az visszahat a közérzetünkre. Már csak egy magabiztos mosolyra van szükség. De ezt is intézzük. Az egyszerű, de nagyszerű Amodent fogkrémekkel fejtörés nélkül lesz tökéletes a mosolyunk. Hamarosan három új ízben (Szódabikarbóna, Himalájai só, Aktív szén) is beszerezhetőek.
Ne hagyják le üzleteik polcairól, se a saját fürdőszobájukból! (x)
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Az ökológiai gazdálkodás az agrár-fenntarthatóság kulcsa és vezető modellje
Budapesten találkoztak az ökológiai gazdálkodás nemzetközi és hazai szakemberei a…
Tovább olvasom >Növényi alapú pop-up üzletet nyitott az Impossible Foods Chicagóban
Impossible Quality Meats néven nyitotta meg az Impossible Foods pop-up koncepcióját Chicago Uptown…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át
A Pécsváradon alapított Aranycipó Kft. immár több mint harminc éve…
Tovább olvasom >Megújult a Cup Revolution: itt a RevoUnion
Új ernyőmárkával és kibővített portfólióval folytatja működését a Cup Revolution. A…
Tovább olvasom >A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba…
Tovább olvasom >