Több reklám, több GDP
Január 16-án hozta nyilvánosságra a Reklám Világszövetség (WFA) és a Deloitte azt a közös kutatást, mely a marketing nemzetgazdasági hasznait számszerűsítette. Az egyik legfontosabb megállapítás, hogy a reklámozásra elköltött minden egyes euró 7 eurónyi GDP-többletet generál.
A Márkaszövetség – mint a WFA 2004 óta teljes jogú tagja – a kutatást eljuttatta a hazai szakpolitikusoknak, egyúttal kérte a magyar reklámpiac túlszabályozásának elkerülését. Mint ismeretes, az elmúlt időszakban egyre több, a hazai hirdetőknek kedvezőtlen jogszabály született (reklámadó, média-bónusz törvény, közterületi reklámpiac átalakítása).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az OKSZ is megszólalt az inflációs adatok kapcsán
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: novemberben a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 3,8 százalékkal haladták meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A zselés és marcipános szaloncukor mellett egyre több a különleges ízesítésű karácsonyi desszert a kínálatban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

