Több reklám, több GDP
Január 16-án hozta nyilvánosságra a Reklám Világszövetség (WFA) és a Deloitte azt a közös kutatást, mely a marketing nemzetgazdasági hasznait számszerűsítette. Az egyik legfontosabb megállapítás, hogy a reklámozásra elköltött minden egyes euró 7 eurónyi GDP-többletet generál.
A Márkaszövetség – mint a WFA 2004 óta teljes jogú tagja – a kutatást eljuttatta a hazai szakpolitikusoknak, egyúttal kérte a magyar reklámpiac túlszabályozásának elkerülését. Mint ismeretes, az elmúlt időszakban egyre több, a hazai hirdetőknek kedvezőtlen jogszabály született (reklámadó, média-bónusz törvény, közterületi reklámpiac átalakítása).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júniusban lassult a termelői árak éves csökkenése Németországban
Németországban a termelői árak 1,6 százalékkal csökkentek júniusban az egy…
Tovább olvasom >Erősebb félévet zártak a vidéki szálláshelyek, mint tavaly
A turizmus 2023-ban vett lendülete továbbra is érezteti hatását. A…
Tovább olvasom >Már minden Auchan-áruházban lehet muncholni
Május elejétől már minden Auchanban az eredeti árhoz képest akár…
Tovább olvasom >