Több reklám, több GDP
Január 16-án hozta nyilvánosságra a Reklám Világszövetség (WFA) és a Deloitte azt a közös kutatást, mely a marketing nemzetgazdasági hasznait számszerűsítette. Az egyik legfontosabb megállapítás, hogy a reklámozásra elköltött minden egyes euró 7 eurónyi GDP-többletet generál.
A Márkaszövetség – mint a WFA 2004 óta teljes jogú tagja – a kutatást eljuttatta a hazai szakpolitikusoknak, egyúttal kérte a magyar reklámpiac túlszabályozásának elkerülését. Mint ismeretes, az elmúlt időszakban egyre több, a hazai hirdetőknek kedvezőtlen jogszabály született (reklámadó, média-bónusz törvény, közterületi reklámpiac átalakítása).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >A digitális detox a húsvéti böjt idején: az addiktív telefonhasználat sokkal súlyosabb és általánosabb probléma, mint gondoljuk
A húsvéti böjt hagyományosan a befelé fordulás, a lemondás és…
Tovább olvasom >Kegyetlen április fagykárok: akár 100%-os terméskiesés is előfordulhat
Az április eleji tavaszi fagyok ismét komoly problémát okoztak a…
Tovább olvasom >