Mórakert franchise bolthálózat országszerte
A nonprofit alapon működő, tavaly 8,2 milliárd forint árbevételű TÉSZ továbbra is fő tevékenységére kíván koncentrálni: a termelőktől beérkező áru minőségi befogadására, feldolgozására, csomagolására és értékesítésére.
Az 1996 óta saját márka
építésére összpontosító
Mórakert TÉSZ három éve nyitotta meg első
mórahalmi üzletét, tavaly Szegeden kezdte meg
működését egy Mórakert zöldség-és
gyümülcs márkabolt, nemrég Budapesten is
állandó értékesítési
helyszínt hoztak létre. A szervezet most azt vizsgálja:
a franchise-rendszer kidolgozásával miként
gyorsítható fel a hálózat bővítése.
A több mint ezer gazdaságot összefogó
Mórakert TÉSZ a nyári időszakban a német,
az osztrák, az orosz piacra és a Baltikumba exportált,
a szervezet Romániába jelenleg is szállít
zöldségféléket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >