Mórakert franchise bolthálózat országszerte
A nonprofit alapon működő, tavaly 8,2 milliárd forint árbevételű TÉSZ továbbra is fő tevékenységére kíván koncentrálni: a termelőktől beérkező áru minőségi befogadására, feldolgozására, csomagolására és értékesítésére.
Az 1996 óta saját márka
építésére összpontosító
Mórakert TÉSZ három éve nyitotta meg első
mórahalmi üzletét, tavaly Szegeden kezdte meg
működését egy Mórakert zöldség-és
gyümülcs márkabolt, nemrég Budapesten is
állandó értékesítési
helyszínt hoztak létre. A szervezet most azt vizsgálja:
a franchise-rendszer kidolgozásával miként
gyorsítható fel a hálózat bővítése.
A több mint ezer gazdaságot összefogó
Mórakert TÉSZ a nyári időszakban a német,
az osztrák, az orosz piacra és a Baltikumba exportált,
a szervezet Romániába jelenleg is szállít
zöldségféléket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >