Mórakert franchise bolthálózat országszerte
A nonprofit alapon működő, tavaly 8,2 milliárd forint árbevételű TÉSZ továbbra is fő tevékenységére kíván koncentrálni: a termelőktől beérkező áru minőségi befogadására, feldolgozására, csomagolására és értékesítésére.
Az 1996 óta saját márka
építésére összpontosító
Mórakert TÉSZ három éve nyitotta meg első
mórahalmi üzletét, tavaly Szegeden kezdte meg
működését egy Mórakert zöldség-és
gyümülcs márkabolt, nemrég Budapesten is
állandó értékesítési
helyszínt hoztak létre. A szervezet most azt vizsgálja:
a franchise-rendszer kidolgozásával miként
gyorsítható fel a hálózat bővítése.
A több mint ezer gazdaságot összefogó
Mórakert TÉSZ a nyári időszakban a német,
az osztrák, az orosz piacra és a Baltikumba exportált,
a szervezet Romániába jelenleg is szállít
zöldségféléket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >