Mórakert franchise bolthálózat országszerte
A nonprofit alapon működő, tavaly 8,2 milliárd forint árbevételű TÉSZ továbbra is fő tevékenységére kíván koncentrálni: a termelőktől beérkező áru minőségi befogadására, feldolgozására, csomagolására és értékesítésére.
Az 1996 óta saját márka
építésére összpontosító
Mórakert TÉSZ három éve nyitotta meg első
mórahalmi üzletét, tavaly Szegeden kezdte meg
működését egy Mórakert zöldség-és
gyümülcs márkabolt, nemrég Budapesten is
állandó értékesítési
helyszínt hoztak létre. A szervezet most azt vizsgálja:
a franchise-rendszer kidolgozásával miként
gyorsítható fel a hálózat bővítése.
A több mint ezer gazdaságot összefogó
Mórakert TÉSZ a nyári időszakban a német,
az osztrák, az orosz piacra és a Baltikumba exportált,
a szervezet Romániába jelenleg is szállít
zöldségféléket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >