Mondelez holografikus displayek az üzletekben
A Mondelez és a News America Marketing (USA) együttműködésének köszönhetően három amerikai élelmiszerláncban is holografikus displayeket helyeztek ki. A különleges nyomdai eljárással előállított kép 3D-ben, valósághűen kelti a mozgó tárgy érzetét. Opcionálisan hangszerkezet is jár az eszközhöz. Ezt a forradalmi technológiát elsőként alkalmazzák az észak-amerikai üzletekben. A display a „Pass the Love” (Passzold a szeretetet) futballkampányt támogatja, mivel a Ritz, a Trident és a Chips Ahoy az USA-beli foci hivatalos snackjei lettek. Az installáció része még egy körbeforgó focilabda is. Ez a promóció a Mondelez eddigi legnagyobb multibrand-aktivitása, melyet erős interaktív digitális és közösségi médiaaktiváció is kísér. A nyári hónapokban a vásárlók és a szurkolók egy Digitális Rajongói Falon üzenhetnek az amerikai női fociválogatottnak, és azonnali nyereményeket is kaphatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Limitált kiadású Selena Gomez Oreo kekszeket dob piacra a Mondelēz
A Mondelēz International bejelentette, hogy júniusban limitált kiadású Selena Gomez…
Tovább olvasom >AM: kulcsfontosságú az állatorvos-tudományi képzés
A jól képzett állatorvosoknak kulcsfontosságú szerepe van a járványmegelőzésben és…
Tovább olvasom >Kulcsfontosságú az állatorvos-tudományi képzés
A jól képzett állatorvosoknak kulcsfontosságú szerepe van a járványmegelőzésben és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >