Mondelez holografikus displayek az üzletekben
A Mondelez és a News America Marketing (USA) együttműködésének köszönhetően három amerikai élelmiszerláncban is holografikus displayeket helyeztek ki. A különleges nyomdai eljárással előállított kép 3D-ben, valósághűen kelti a mozgó tárgy érzetét. Opcionálisan hangszerkezet is jár az eszközhöz. Ezt a forradalmi technológiát elsőként alkalmazzák az észak-amerikai üzletekben. A display a „Pass the Love” (Passzold a szeretetet) futballkampányt támogatja, mivel a Ritz, a Trident és a Chips Ahoy az USA-beli foci hivatalos snackjei lettek. Az installáció része még egy körbeforgó focilabda is. Ez a promóció a Mondelez eddigi legnagyobb multibrand-aktivitása, melyet erős interaktív digitális és közösségi médiaaktiváció is kísér. A nyári hónapokban a vásárlók és a szurkolók egy Digitális Rajongói Falon üzenhetnek az amerikai női fociválogatottnak, és azonnali nyereményeket is kaphatnak.
Kapcsolódó cikkeink
A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >Limitált kiadású Selena Gomez Oreo kekszeket dob piacra a Mondelēz
A Mondelēz International bejelentette, hogy júniusban limitált kiadású Selena Gomez…
Tovább olvasom >AM: kulcsfontosságú az állatorvos-tudományi képzés
A jól képzett állatorvosoknak kulcsfontosságú szerepe van a járványmegelőzésben és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >