Mondelez holografikus displayek az üzletekben
A Mondelez és a News America Marketing (USA) együttműködésének köszönhetően három amerikai élelmiszerláncban is holografikus displayeket helyeztek ki. A különleges nyomdai eljárással előállított kép 3D-ben, valósághűen kelti a mozgó tárgy érzetét. Opcionálisan hangszerkezet is jár az eszközhöz. Ezt a forradalmi technológiát elsőként alkalmazzák az észak-amerikai üzletekben. A display a „Pass the Love” (Passzold a szeretetet) futballkampányt támogatja, mivel a Ritz, a Trident és a Chips Ahoy az USA-beli foci hivatalos snackjei lettek. Az installáció része még egy körbeforgó focilabda is. Ez a promóció a Mondelez eddigi legnagyobb multibrand-aktivitása, melyet erős interaktív digitális és közösségi médiaaktiváció is kísér. A nyári hónapokban a vásárlók és a szurkolók egy Digitális Rajongói Falon üzenhetnek az amerikai női fociválogatottnak, és azonnali nyereményeket is kaphatnak.
Kapcsolódó cikkeink
AM: kulcsfontosságú az állatorvos-tudományi képzés
A jól képzett állatorvosoknak kulcsfontosságú szerepe van a járványmegelőzésben és…
Tovább olvasom >Kulcsfontosságú az állatorvos-tudományi képzés
A jól képzett állatorvosoknak kulcsfontosságú szerepe van a járványmegelőzésben és…
Tovább olvasom >Áremelkedésre figyelmeztet a Mondelēz az amerikai egészségügyi reformok okán
Dirk van de Put, a Mondelēz vezérigazgatója szerint az Egyesült…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >