Mol Limo: a legutóbbi három hosszú hétvégén a magyarok legnépszerűbb belföldi célpontja a Balaton volt
A hosszútávú belföldi bérlések legnépszerűbb célpontja a Balaton, a külföldieké pedig Ausztria volt; az átlagos utazás hossza már eléri a 300 kilométert – közölte a húsvéti, a május 1-jei és a pünkösdi hosszú hétvége forgalmi adatai alapján a Mol Limo autómegosztó szerdán az MTI-vel.
Hozzátették, hogy a belföldi úticélok közül kiemelkedik a Balaton (Keszthely, Balatonalmádi, Siófok), illetve néhány vidéki nagyváros: Miskolc, Kazincbarcika, Szeged, Debrecen, Szekszárd, Szombathely. A külföldi célpontoknál Ausztria bizonyult a legnépszerűbbnek, Németország és Horvátország holtversenyben a második helyen áll. Az országhatárokon belüli utazások azonban továbbra is lényegesen gyakoribbak, mint a külföldi utak.
A közlemény szerint a Mol Limo kedveltségét növeli, hogy folyamatosan bővül a típus- és a szolgáltatásválaszték. Példaként említették, hogy június elején indult el Mol Limo Rent a Car, ami a hagyományos autókölcsönzés megoldásait kínálja sokkal egyszerűbben, kaució nélkül, külföldi utazásra is, akár 60 napos előfoglalási lehetőséggel a Limo alkalmazáson keresztül.
Az autómegosztó társaság korábban közölte az MTI-vel, hogy több mint 130 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik, flottája mintegy 600 autóból áll.
Kapcsolódó cikkeink
A héten indul a NAV ellenőrzéssorozata a Balatonnál és a Velencei-tónál
A héten megkezdte nyári ellenőrzéssorozatát a Nemzeti Adó- és Vámhivatal…
Tovább olvasom >A kormányhivatal mielőbb határozatot hoz, hogy megkezdődhessen a csődbe ment utazási iroda utasainak kártérítése
Budapest Főváros Kormányhivatala kereskedelmi hatóságként a bajba jutott utasok megsegítése…
Tovább olvasom >Csődbe ment az Unitravel Kft. utazási iroda
Csődbe ment az Unitravel Kft., így vállalásait nem tudja teljesíteni,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Erőteljes növekedés előtt a növényi alapú étrend-kiegészítők piaca
A növényi alapú étrend-kiegészítők globális piaca a 2025-ös 27,52 milliárd…
Tovább olvasom >Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >