Modernizált a komádi Privát Max!
Teljes körű átalakításon esett át a komádi Privát Max élelmiszer-áruház. A mai kor igényeinek megfelelő külső és belső felújításokon kívül olyan modern berendezésekkel is gyarapodott, amelyek lehetőséget teremtenek arra, hogy az egység a jelenlegi gazdasági környezetben is költségtakarékosan üzemelhessen. Emellett jelentős hozadéka az is, hogy az izgalmas belsőépítészeti megoldásoknak köszönhetően egy olyan atmoszférát sikerült megteremteni, amely a vásárlást valóban kellemes élménnyé teszi.
Kívül-belül megújult és modern berendezésekkel gazdagodott a komádi Privát Max élelmiszer-áruház
A Kerekes Kft. által üzemeltetett Privát hálózat 1996-os elindulásakor a vidéki lakosság kiszolgálását tűzte ki céljául. Ennek szellemében nyitott meg 2006-ban a Békés megye és Hajdú-Bihar megye határán elhelyezkedő Komádiban a Privát Max élelmiszer-áruház is. Kezdetek óta lényeges szempont volt, hogy a településen és vonzáskörzetében élők igényeit színvonalas körülmények között, profi kiszolgálással, a régió adottságaihoz illeszkedő áron tudják kielégíteni. Azóta is ez működésük fő mozgatórugója.
A nyitás óta eltelt 16 évben az egység elnyerte és élvezte a vásárlók bizalmát, amit a minden téren modernizációt hozó felújítással is szeretnének meghálálni. A hűséges vevőközönség ma egy olyan modern környezetbe léphet be, ahol a bevásárlás nem kötelesség, hanem egy kellemes, kikapcsoló program. A megújult élelmiszer-áruház jelenlegi megjelenésével és kínálatával az ország bármely pontján megállná a helyét.
Energetikai fejlesztések
Az egyre jobban előtérbe kerülő magas energiaárak kiküszöbölésére fókuszálva, a Komádiban átépített Privát Max élelmiszer-áruház kereskedelmi hűtéstechnikai folyamatait egy inverteres integrált, hőszivattyús rendszerrel oldották meg. A rendszer kivitelezését a SKYTECH Hűtéstechnikai Bt. végezte, amely 2005 óta foglalkozik hűtéstechnológiai szervizzel, karbantartással, valamint telepítéssel és beüzemeléssel. Ez idő alatt a nagyobb kereskedelmi láncokkal együttműködve magas szakmai színvonalat értek el, és jelen modern rendszerek kiépítésében is megfelelő tapasztalattal és referenciákkal rendelkeznek.
A rendszer működése során 100%-os hőhasznosítás történik, vagyis a hűtőkből elvont hulladékhővel valósul meg az üzlettér fűtése a mennyezeti kazettás beltéri egységek segítségével. Az inverteres kompresszorvezérlés mindig a felmerülő hűtési igényekhez igazítja a kompresszorok fordulatszámát, így egy meglehetősen optimális rendszert üzemeltetnek. A Belgiumban gyártott eszközök jelenleg Európa legenergiahatékonyabb kereskedelmi hűtéstechnikai berendezései, amelyeket előszeretettel használnak Nyugat-Európában ezekben a kihívásokban teli időkben. A teljes rendszer tervezését, valamint a rendszerelemek szállítását egy fiatal, innovatív csapat, a Reference Coolers Kft. menedzselte, akik úttörői az energiahatékony rendszerek tervezésének és szállításának.
Az energetikai felújításának köszönhetően lehetőség nyílt továbbra is vevőbarát árréssel működni, ugyanis a legmodernebb berendezések megakadályozzák a rezsiköltségek elszabadulását.
Formabontó belső tér
A felújítás során a bolt „padlótól plafonig” megújult, mind belső elrendezésében, mind bútorzatában eleget tesz a legfrissebb trendeknek.
Számos újszerű, izgalmas megoldás valósult meg, amelyekre a hazai kereskedelmi környezetben nemigen látunk példát. Ezek egyike a zöldségsziget, amely rendhagyó módon nem a bejárat közelében, hanem kiemelt helyen, az üzlet közepén került kialakításra, mennyezeti kiemelés kíséretében. Szintén eltér a gyakorlattól a gondolák elhelyezkedése. Megszoktuk, hogy a sorok a legtöbb kereskedelmi egységben hosszanti irányban futnak, a komádi Privát Max élelmiszer-áruház belső terének megálmodója viszont a gondolák nagy részét keresztben helyezte el, ezzel a különleges megoldással érdekesebbé téve a sétálást és a nézelődést a megújult környezetben.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Sikeresen debütált a Privát Kártya
A Kerekes Kft. által üzemeltetett Privát hálózat számára a tavalyi év…
Tovább olvasom >Kiemelt cél a magyar mezőgazdaság versenyképességnek erősítése
A bankszektor és a mezőgazdaság szereplői között az erősödő bizalom,…
Tovább olvasom >Együtt hajóztunk (1. rész)
Az Anglia legyőzésére küldött Spanyol Armada 1588-ban 130 hajóból állt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >