Modellverseny az egészséges életmód jegyében
Egészségtől és szépségtől sugárzó fiatal hölgy lett a nyertes a Real Nature Kft: 'Keressük a Joya Arcát' elnevezésű versenyén, amelyre 2013. szeptember 24. és november 23. között várták a pályázatokat a szervezők. A nyertest a márka rajongóinak bevonásával keresték a 'Mindent a szójáról!' facebook oldalon, a győztes siklósi hölgy a Joya termékek háziasszonya lesz ez évben.
A forgalmazó Real Nature Kft. „Mindent a szójáról” Facebook oldalán meghirdetett verseny célja az volt, hogy megtalálja Magyarország azon legszebb hölgyeit, akiknek életében és megjelenésében fontos a természetesség és a környezettudatosság, elkötelezettek az egészséges életmód mellett így sugárzik belőlük a vitalitás. Az oldal látogatottsága a kampánynak köszönhetően közel 300 százalékkal nőtt, a modellversenyen több mint 2000 rajongó szavazott, a játék bejegyzéseit pedig összesen több mint 69000-en tekintették meg.
A szervező Real Nature Kft. termékei ugyanis az egészségtudatos és speciális fogyasztói igényekkel rendelkező vásárlók kedvencei. A Joya márkacsalád tagjai hagyományosan osztrák szójababból készülnek és garantáltan génmanipulációtól mentes, 100 %-osan növényi, laktóz-, glutén- és koleszterinmentes termékek. A felhasznált alapanyagok éppen ezért szigorúan ellenőrzött gazdálkodásból származnak, a közkedvelt ízesítések pedig folyamatosan bővülnek.
A feltöltött pályaművekre a verseny Facebook oldalán az 1. fordulóban 2013.szeptember 24. és november 23 között lehetett szavazni. A zsűri a fenti kritériumok alapján, illetve a rajongók véleményét figyelembe véve több mint 200 versenyző közül választotta ki a II. fordulóra azt a TOP10 jelöltet, akik közül a 2. fordulóban a legtöbb szavazatot elért pályázó lett a nyertes.
A szervező Real Nature Kft. a szavazók között 5 db egyedi összeállítású, Joya Családi Ajándékcsomagot is kisorsolt, főként a legfrissebb újdonságokat bemutatva. Az első helyezett, vagyis a legtöbb szavazatot elért pályázó főnyereménye pedig egy értékes egyedi portfolió album elkészíttetése, továbbá a szerencsés befutó lesz a 'Joya Arca' is 2014-ben.
Több mint 200 pályázat érkezett, a jelentkezők között volt idős és fiatal, hivatásos modell, két gyermekes családanya és diáklány. A legtöbb szavazatot egy siklósi 19 éves hölgy, Hamburger Lotti érte el, aki tavaly érettségizett emelt informatika tagozaton. Lotti figyel a táplálkozására, gyakran jár a természetbe és sokáig kézilabdázott, kedveli a sportot.
Nem véletlen, hogy az egészségtudatos szemléletű Joya fogyasztók, akik a pályázókra szavaztak, nemcsak a táplálkozásban és az életmódban részesítik előnyben a természetes dolgokat, de a szépség meghatározásában is ezeket az értékeket követik.
A Real Nature Kft. termékei az egészségtudatos és speciális fogyasztói igényekkel rendelkező vásárlók kedvencei. A cég 2009-es indulásakor fő tevékenységi köre a Joya szója termékek forgalmazása volt, de a piaci igényekre tekintettel már 2010-ben elkezdték – Real Nature márkanév alatt – egyéb más egészséges termékek forgalmazását is. A márka rajongói számára nem újdonság, hogy a Joya termékek 100 százalékban génmanipuláció-mentes, növényi alapanyagból készülnek, a szójatermékek, illetve rizs- és zabitalok laktóz-, koleszterin- és gluténmentes élelmiszerek, így a tej- és laktózérzékenyek is biztonsággal fogyaszthatják. Az elmúlt évben az összes JOYA termék csomagolása megújult és a gyártás további finomításon esett keresztül, amelynek eredményeképpen a termékek még lágyabb ízű és tejszerű állaggal rendelkeznek. A Joya márkanév alatt többféle italt, köztük rizs és zabitalt is, valamint számtalan joghurtot, shakeket, pudingot, valamint növényi alapú főzőkrémet, kávétejszínt forgalmaznak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >