Mobilfizetés a Telenornál
A Cellum mobilfizetési rendszerére épül a Telenor decemberben bejelentett pénzügyi szolgáltatásának telefonos kiterjesztése. A mobilszolgáltató saját márkás hitelkártyát dobott piacra MyCard néven, amelyhez a Cellum által fejlesztett MyWallet okostelefonos alkalmazáson keresztül mobilbanki szolgáltatásokat nyújt ügyfelei számára. A felhasználók a jelenleg Androidon és rövidesen iOS-en is elérhető, testre szabható alkalmazásban például ellenőrizhetik kártyájuk tranzakciós adatait, beállíthatják és figyelhetik fizetési és kézpénzfelvételi limitjüket.
A tervek szerint a MyWallet app a következő hónapokban számos további – már nem csak a Telenor saját márkás kártyájához kapcsolódó – mobilvásárlási és fizetési funkcióval egészül ki. A biztonságos, gyors és kényelmes online fizetési lehetőségeket bővíti majd például a MasterCard globális MasterPass szabványának integrációja is.
A Cellum és a Telenor több mobilfizetési projekten dolgozott együtt. A Cellum szolgáltatóként segíti a Mastercard Mobile alkalmazás működését, és jelentős szerepet tölt be a magyarországi mobilparkolás és az autópályamatrica-vásárlás támogatásában. Kóka János, a Cellum Global Zrt. elnök-vezérigazgatója szerint a jelenlegi együttműködés újabb mérföldkő a hazai mobiltranzakciós piac életében, hiszen a MyWallet egyszerre kínál banki és fizetési tranzakciókat.
A Cellum eredményes évet zárt tavaly: a saját Cellum Mobile Next nevű platformjára építve vezetett be fizetési alkalmazásokat két hazai nagybank – az Erste és az OTP –, valamint a Telenor thaiföldi leányvállalata számára is.
Kapcsolódó cikkeink
Szakértők: a kiberbűnözőkkel szemben az edukáció a leghatékonyabb védekezés
Az edukáció a leghatékonyabb védekezés a kiberbűnözőkkel szemben, mivel bárhogyan…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >Egy év alatt félúton a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >