Mobil megoldások az ellátási lánc és az értékesítés sikeréért
Sikerrel zárult a MobilCom Day a GS1 szervezésében a világ 35 országában, 3 időzónában, Japántól az USA-ig. Itthon a Magyar Telekom Székházban gyűlt össze 80 érdeklődő, hogy a színes, szakmai előadásokat meghallgassa. Az előtérben szakmai kiállítók mutatták be újdonságaikat. A közvetlen hangulatú rendezvény a kapcsolatépítésre is kiváló alkalmat teremtett.
A108 országban tevékenykedő GS1 nemzetközi munkacsoportja tavaly hirdette meg az első MobilCom Day rendezvényt, amelynek lényege, hogy ugyanazon a napon a világ minél több országában népszerűsítsék a B2B megoldásaik, szabványaik és egyedi termékkövetésük mellett egyre fontosabb szerepet játszó B2C tevékenységüket, amely a termék és a fogyasztó közvetlen összekapcsolására hivatott. A témához 3 időzóna programbeosztásához alkalmazkodva 3 webinart is szerveztek, amelyek felvételről megtekinthető a GS1 honlapján.
A magyar résztvevőket Debreczeny Balázs, a GS1 marketing és tréning managere köszöntötte, majd összfoglalta a 2010-es rendezvény tapasztalatait és bemutatta a rendezvény-koncepció nemzetközi hátterrét. Ezután 11 előadó számolt be a kapcsolódó újdonságokról, fejlesztési irányokról.
Kurucz Péter, a GS1 Magyarország vezető szakértője Horvátországból frissen hazatérve egy helyi terméken mutatta be, mennyire élő téma a vásárlókkal kódokon keresztül folytatott kommunkiáció a Közép-Keleti Európai régióban is.
Kátai Ildikó a magyar POPAI főtitkára a vásárlás helyén alkalmazott POP innovációkból mutatott be nemzetközi ízelítőt.
Bárdos Kristóf, a Digital Natives Üzletfejlesztési igazgatója július 4-én debütáló új alkalmazásukat, a Mixgart mutatta be, amivel az emberek irányíthatják a szórakozó és egyéb helyeken szóló zenét.
A kávészünet után az AFP Group gyógyszeriparra fejlesztett alkalmazásat majd a BCS ipari azonosítás alapú megoldásait láthatta sok példával szemléltetve a közönség. A beltérben alkalmazható navigációról az NNG vezető tanácsadója számolt be. A kiállítók közül a Nokia és a ZTE előadásokkal is szerepelt a programban. A Sony-Ericson, A HTC és a Vonalkód rendszerház standjait pedig a szünetekben látogatták meg az érdeklődők. A záró részben területi monitoring rendszerét mutatta be az InfomatiX és vásárláskönnyítő e-Cart megoldását ismertette a Qualisoft.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >